اجتماعی استان اقتصادی تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فارس فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

رقابت های ناسالم باعث شده بسیاری از جوانان قید هنر را بزنند!

مجری جوان شیرازی:

رقابت های ناسالم باعث شده بسیاری از جوانان قید هنر را بزنند!

پایگاه خبری احوال نیوز ، امین طاها سیمی مجری و هنرمند جوان شیرازی میگوید: برخی رقابت های ناسالم در عرصه مجری گری باعث شده برخی از هنرمندان جوان سرخورده شوند و بعضاً از هنر فاصله بگیرند و به قول معروف قید هنر را بزنند که به هیچ عنوان مطلوب نیست.

سیمی ۳۳ ساله که بیش از ۵ سال است مجری گری میکند معتقد است: همین که یک مجری میتواند مردم را بخنداند و شادی آفرین محافل باشد بسیار ارزشمند است و این یک موهبت الهی است.

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز، او  از سال ۸۰ بازیگری را شروع کرده و آنگونه که خودش می گوید: حایز عنوان برتر بازیگری در سطح کشور نیز شده است.

این هنرمند و مجری شیرازی می گوید: در عرصه اجرا، برادرش سعید سیمی، امیرهمایون یزدان پور و کمال علوی اساتیدش بوده اند و چیزهایی زیادی از آنها آموخته است.

امین طاها سیمی در حال حاضر مجری گری بسیاری از برنامه های مختلف را  در سطح استان فارس عهده دار است.

سیمی همچنین در موسسه ترانه و محبت که یک نهاد خیریه روانشناسی است نیز به عنوان مدیر اجرایی فعالیت می کند.

او به جوانان علاقمند به هنر و مستعد می گوید: خود باوری و داشتن هدف در کنار بهره گیری از  تجارب اساتید بزرگ می تواند نقش مهمی در رسیدن به هر هدفی را داشته باشد.

امین طاها سیمی از مسئولان میخواهد حامی جوانان  هنرمند باشند و  خطاب به جوانان میگوید: غرور کاذب و خودبزرگ بینی آفاتی مخرب هستند که نمی تواند کسی را بجایی برساند و یک هنرمند جوان می بایست از این آفات دوری گزیند.

مصاحبه کننده: روح اله سعادتمند

عکاس: حسین رنجبر

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مجید

بین هنرمندان شیرازی شما عددی نیستی آقای سیمی که تز میدی شما خودت اصلا چهره شاخصی نیستید من به عنوان یکی از پرسنل و کارشناسان اداره فرهنگ و ارشاد شیراز که شما رو میشناسم شما رو یک هنرمند معمولی شیراز تلقی میکنم از بین هنرمندان ارزشمند و در جایگاه رتبه استادی شیراز فقط بانو شهربانو موسوی و خانم شمسی شفیعی و دکتر رزیتا دغلاوی نژاد دختر مشهور عروسکی ایران و ترلان پروانه بینظیرند که هنرمند کشوری و سلبریتی مشهورند که البته حس حسادت شما به چندی از این هنرمندان نیز بر همه آشکار و واضح بوده و هست .

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x