ورزشی

پرسپولیس ایران – کاشیما آنتلرز ژاپن/ ارتش سرخ آماده فتح آسیا/ روز تسویه حساب فرا رسید

لیگ قهرمانان آسیا؛

تیم‌ها فوتبال پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن در چارچوب دیدار برگشت مرحله فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پس از پیروزی تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن مقابل تیم فوتبال پرسپولیس ایران در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا حالا این تیم ژاپنی باید در ورزشگاه آزادی به مصاف شاگردان برانکو ایووانکویچ برود. دیدار رفت تیم‌های کاشیما و پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیم ژاپنی به پایان رسید. برانکو اکنون باید تلاش کند تا بازیکنان این تیم مانند بازی برابر الدحیل، السد قطر و الجزیره امارات کامبک کنند و جام قهرمانی را بدست آورند.

پرسپولیس ایران - کاشیما آنتلرز ژاپن

کاشیما آنتلرز ژاپن:

تیم فوتبال کاشیما آنتلرز یکی از موفق‌ترین تیم‌های ژاپن است و با کسب ۸ قهرمانی و ۲ نایت قهرمانی به عنوان یکی از تیم‌ها مطرح لیگ برتر فوتبال ژاپن شناخته می‌شود. تیم فوتبال کاشیما همچنین چندین عنوان قهرمانی در جام حذفی و سوپر جام ژاپن نیز دارد.

باشگاه کاشیما آنتلرز ژاپن سال ۱۹۴۷ تاسیس شده است و یکی از اصلی‌ترین تیم‌های حاضر در شهر کاشیما است.

باشگاه کاشیما آنتلرز ژاپن در مسیر صعود خود به مرحله فینال لیگ قهرمانان آسیا در دور گروهی توانست با ۳ پیروزی، یک تساوی و ۲ باخت به عنوان تیم صدرنشین گروه H. به مرحله حذفی راه یابد. این تیم در مراحل حذفی توانست تیم‌های “شانگ‌های اس‌ای پی جی” و “تیانجین چوانجیان” و “سوون سامسونگ” که هر کدام از تیم‌های قدرتمند منطقه شرق آسیا هستند را شکست دهد.

تیم فوتبال کاشیما آنتلرز در حال حاضر با ۵۲ امتیاز در رده سوم جی لیگ (لیگ برتر ژاپن) قرار دارد و بی هیچ امیدی به قهرمانی در این رقابت‌ها تنها به دنبال راه یابی به دور بعدی این مسابقات است.

کاشیما از بازیکنان خوب و تکنیکی همچون لئو سیلوا و سرجینیو که هر ۲ برزیلی هستند و در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم فوتبال پرسپولیس گلزنی کرده اند، استفاده می‌کند. همچنین یوما سوزوکی یکی از ستارگان این تیم با ۱۱ گل و ۹ پاس گل یکی از بهترین بازیکنان جی لیگ محسوب می‌شود.

کاشیمایی‌ها پیش از دیدار رفت برابر تیم فوتبال پرسپولیس ایران در لیگ برتر ژاپن به مصاف تیم “کاشیوا ریسول” رفتند و توانستند این تیم را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهند.

پرسپولیس ایران - کاشیما آنتلرز ژاپن

پرسپولیس ایران:

تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان میزبان دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا به دنبال کسب عنوان قهرمانی آسیا در ورزشگاه آزادی تهران مقابل چشم بیش از ۷۷ هزار تماشاگر است. سرخ پوشان ایرانی توانسته اند در دور گروهی این رقابت‌ها با ۱۳ امتیاز به عنوان تیم صدرنشین گروه سخت C. به مرحله حذفی صعود کنند.

شاگردان برانکو ایووانکویچ در مرحله یک‌هشتم توانستند تیم الجزیره امارات را شکست دهند و در مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی به ترتیب تیم‌های الدحیل و السد قطر را شکست دهند.

علی علیپور به عنوان گلزن‌ترین بازیکن این تیم در ۹ دیدار ۳ گل به ثمر رسانده است.

از غایبان تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار برگشت فینال می‌توان به نام حسین ماهینی اشاره کرد. همچنین سیامک نعمتی، بازیکن توانا و با تکنیک این تیم نیز به دلیل دریافت کارت قرمز در دیدار رفت، مسابقه اختتامیه را از دست داده است تا نیمکت برانکو خالی‌تر از همیشه شود. امید عالیشاه هم به دلیل مصدومیت اردوی پرسپولیس را ترک کرد.

پرسپولیس ایران - کاشیما آنتلرز ژاپن

ورزشگاه آزادی همیشه به عنوان خانه‌ای امن تیم‌های ایرانی در رقابت‌های آسیایی و یا حتی جهانی محسوب می‌شود. دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

تیم فوتبال پرسپولیس ایران تا این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ توانسته ۶ مسابقه گذشته خود که در ورزشگاه آزادی میزبان بوده است را با پیروزی پشت به پایان برساند. دیدار‌هایی مانند بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا که شاگردان برانکو ایووانکویچ مقابل چشمان بیش از ۷۷ هزار تماشاگر ۲ تیم قدرتمند السد و الدحیل را شکست دادند. بازیکن مانند ژاوی هرناندز که در ورزشگاه‌هایی همچون سانتیاگو برنابئو و یا نو کمپ سابقه بازی دارند، از جو حاکم در ورزشگاه آزادی به وجد آمد.

پرسپولیس ایران - کاشیما آنتلرز ژاپن

بعد از گذشت ۴۴ سال با دیگر در مسابقه برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا میان تیم‌های پرسپولیس و کاشیما مشعل ورزشگاه آزادی روشن می‌شود.

در گزارش روزنامه انگلیسی گاردین ورزشگاه آزادی ایران به عنوان یکی از برترین ورزشگاه‌های فوتبال جهان شناخته شده است.

دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن روز شنبه نوزدهم آبان ۱۳۹۷ از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x