اجتماعی استان بین الملل تصاویر تهران جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی ورزشی

رای دادگاه عالی ورزش در مورد میزبانی ایران و عربستان اعلام شد

رای دادگاه عالی ورزش در مورد میزبانی ایران و عربستان اعلام شد

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا از اعلام رای نهایی دادگاه بین المللی ورزش در مورد میزبانی تیم های عربستانی و ایرانی از یکدیگر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز  و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش، شیخ سلمان امروز شنبه در دیدار با مسعود سلطانی فر گفت: از نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا، ایران یکی از کشورهای برتر فوتبال آسیا است.

وی با یادآوری اینکه فدراسیون فوتبال ایران در سال ۲۰۱۷ بعنوان بهترین فدراسیون انتخاب شد، تصریح کرد: این  نشان دهنده کار و تلاش زیاد است. نمایشی که تیم ایران در جام جهانی داشت تحسین اروپایی ها را هم بدنبال داشت و من بعنوان یک آسیایی از این نمایش قدرتمند تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه بسیار لذت بردم.

رئیس AFC تاکید کرد: فوتبال ایران فقط مختص تیم ملی بزرگسالان نیست. در تمام رده ها شما موفق بوده اید. از فوتسال تا همین نتایج فوتبال ساحلی و بخصوص فوتبال زنان بسیار موفق هستید و این موضوع موجب سربلندی فوتبال آسیا است. ما برای رفع مشکلات فوتبال ایران و بخصوص باشگاهها کمک های زیادی کردیم و تلاش خود را برای ارتباط بیشتر و بهتر بین اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا بکار می گیریم.

شیخ سلمان خاطرنشان کرد: فوتبال بعنوان ورزش اول ایران از نظر ما محسوب می شود. از شما تقاضا می کنم بصورت نزدیکتر کار کنیم و روابط کنفدراسیون فوتبال آسیا و ورزش ایران صمیمانه و دوستانه است.

وی، سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان را برادر خود خطاب کرد و گفت: شما حمایت هزار درصدی ما را برای فوتبال ایران در کنار خود ببینید. هدف ما حفظ اتحاد و انسجام خانواده فوتبال است.

شیخ سلمان در خصوص موضوع میزبانی ایران از تیم‌های عربستانی گفت: این مسئله ای بوده که در این روزها در کمیته مسابقات آسیا نیز مطرح شد. همچنین دو روز پیش دادگاه عالی سوئیس در مورد آن رأی خود را صادر کرده است که این رای بالاتر از همه آراء است و ما نمی‌توانیم روی این رای صحبت کنیم و هر چه باشد اجرا خواهیم کرد اما تا آنجایی که به ما مربوط می شود تمام تلاش مثبت خود را برای حل شدن این موضوع خواهیم کرد.

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا ایران را شانس قهرمانی جام ملتهای آسیا دانست و گفت: ایران در جام ملتهای آسیا شانس زیادی برای قهرمانی دارد.

 

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x