بین الملل حقوق بشر حوادث

القدس العربی خبر داد: آغاز شمارش معکوس برای پناهندگی بن سلمان

آغاز شمارش معکوس برای پناهندگی بن سلمان

روزنامه القدس العربی به نقل از یک منبع غربی از تلاش برای یافتن کشوری که ولیعهد عربستان را به عنوان پناهنده بپذیرد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز، روزنامه القدس العربی در مقاله ای تحت عنوان «به دنبال کشوری که بن سلمان را به عنوان پناهنده بپذیرد» نوشت: یک منبع غربی اعلام کرد که تلاش هایی برای یافتن کشوری که محمد بن سلمان ولیعهد عربستان را پذیرفته و از وی در برابر اقدامات قانونی در خصوص پرونده ترور جمال خاشقجی محافظت کند در جریان است.

در ادامه این گزارش آمده است: البته بن سلمان اتهامات دیگری مانند بازداشت شاهزادگان و تاجران و به راه انداختن جنگ یمن دارد و به احتمال زیاد کشوری که به دنبال آن می گردد در اروپای شرقی یا آسیا باشد. آمریکا در حال حاضر در مقابل ۲ گزینه قرار دارد نخست تحریم شدید عربستان و دوم کنار گذاشتن بن سلمان از ولایتعهدی و پناهندگی به کشور سوم.

در این گزارش آمده است: بن سلمان نمی تواند به یک کشور غربی برود چرا که قوانین بین المللی در خصوص وی اجرا می شود و افکار عمومی غربی اجازه حضور وی را نمی دهد بنابراین فقط کشورهای اروپای شرقی و آسیا باقی می ماند. قطعا بن سلمان نمی تواند در عربستان بماند چرا که در معرض انتقام جویی شاهزادگان سعودی قرار خواهد گرفت.

مهر

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x