ورزشی

سرمربی کاشیما آنتلرز ژاپن: از ورزشگاه لبریز از تماشاگر آزادی واهمه‌ای نداریم

سرمربی کاشیما آنتلرز ژاپن:

از ورزشگاه لبریز از تماشاگر آزادی واهمه‌ای نداریم

  «گو اویوا» سرمربی تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن با ابراز اطمینان از ارائه بهترین عملکرد توسط بازیکنانش مقابل پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی تهران اظهار داشت: می دانیم در ورزشگاهی لبریز از تماشاگر بازی می کنیم اما واهمه‌ای از آن نداریم.

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز، تارنمای رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای اف سی) روز دوشنبه با انتشار این مطلب نوشت: تیم کاشیما که با پیروزی ۲ بر صفر در بازی رفت مقابل نماینده ایران، خود را برای بازی برگشت در ورزشگاه آزادی تهران آماده می کند، پیش از عزیمت به ایران می بایست روز سه شنبه (فردا) در لیگ برتر ژاپن (جِی لیگ) به مصاف کاشیوا ریسول برود و این بدان معنا است که فینال مقابل پرسپولیس چهارمین بازی شاگردان آویوا طی ۱۱ روز گذشته خواهد بود.
خستگی یکی از عمده نگرانی های هواداران تیم کاشیما است، هوادارانی پر شور که بی صبرانه در انتظار بالار فتن جام قهرمانی معتبرترین رقابت باشگاهی قاره کهن برای نخستین بار توسط تیم محبوبشان هستند.
با این حال، آویوا به هیچ عنوان بابت شرایط ذهنی و فیزیکی تیمش نگران نیست.
وی در این باره به سایت ای.اف.سی اظهار داشت: از ابتدای فصل با برنامه ای فشرده دست و پنجه نرم کرده ایم و در حال حاضر فکر نمی کنم مجاز باشیم تا از آن به عنوان یک بهانه استفاده کنیم؛ ما با قهرمانی تنها ۹۰ دقیقه فاصله داریم و معتقدم بازیکنان هم همین را می خواهند و برای آن آماده اند.
کاشیما در حالی در جایگاه چهارم جدول رده بندی جی لیگ قرار دارد که فقط ۴ بازی تا اتمام فصل باقی مانده و برای راهیابی به بازی پلی آف دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا، نیاز مبرمی به امتیاز بازی های آتی دارند.
سرمربی کاشیما در این باره افزود: بازیکنان خوبی در تیم داریم و حتی آندسته از بازیکنانی که در پیروزی یک بر صفر مقابل سرزو اوزاکا فرصت بازی پیدا کردند نمایش خوبی داشتند؛ اطمینان دارم که آن ها در بازی مقابل کاشیوا هم در صورت فرصت داشتن، مشابه بازی با اوزاکا عمل خواهند کرد.
اویوا در عین حال نسبت به آمادگی ذهنی بازیکنانش برای چالش پیش رو در بازی مقابل پرسپولیس نیز ابراز اطمینان کرد و اظهار داشت: ممکن است بازیکنان در حال حاضر از لحاظ ذهنی و فیزیکی خسته باشند اما بعد از چند روز استراحت، آن ها مشتاقانه در انتظار بازی برگشت خواهند بود.
وی ادامه داد: می دانیم که هواداران پرسپولیس تا چه اندازه از تیمشان حمایت می کنند اما ما برای نخستین بار بخت زیادی برای بردن جام قهرمانی داریم و شاگردان من بر خستگی ذهنی و فیزیکی غلبه می کنند و برای بازی برگشت بی شک آماده خواهند بود.
سایت خبری کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه گزارش خود آورده است: نماینده ژاپن در دور برگشت فینال می بایست به میهمانی تیمی برود که در بازی های خانگی این فصل لیگ قهرمانان تاکنون نباخته و در مرحله حذفی (یک هشتم و یک چهارم) نیز سابقه جبران نتایج بازی رفت را دارد.
سرمربی کاشیما در این باره تصریح کرد: می دانیم که قرار است در ورزشگاهی لبریز از تماشاگر بازی کنیم اما تصور نمی کنم و در واقع اعتقادی ندارم که بازیکنانم واهمه ای داشته باشند چرا که ما روی بردن جام قهرمانی تمرکز کرده ایم.
بازی برگشت دو تیم پرسپولیس و کاشیما آنتلرز در فینال لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه روز شنبه ۱۹ آبان ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.
ایرنا

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x