استان جنوب فرهنگ و هنر

هنرمند کوتاه قامت شیرازی : حضور در عرصه هنر، نگرشم را به زندگی عوض کرد

هنرمند کوتاه قامت شیرازی :
حضور در عرصه هنر، نگرشم را به زندگی عوض کرد

زهرا اکبری هنرمند کوتاه قامت شیرازی گفت: در آغاز زندگی به خاطر شرایط جسمانی که داشتم  احساس نا امیدی میکردم، اما حضور در عرصه هنر باعث شد رویکردم به زندگی تغییر کند و احساس کنم مفید هستم.
به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز او که بیش از ۴ سال است تئاتر کار میکند محدودیت ها را ساخته ذهن می داند و معتقد است:هر فرد با استفاده از استعداد هایش می تواند به موفقیت دست یابد.
اکبری حضور در سینما را با بازی در فیلم سینمایی سایبان ساخته پرهام کاویانی آغاز کرد و در فیلم کوتاه من کیمیا نیستم سیما اکبری نیز حاضر بود، اثری که توانست در چندین جشنواره حضوری موفق داشته باشد.
کوتاه قامتی خللی در اراده اش ایجاد نکرده و در دنیای هنر فعال است و آن گونه که میگوید دوست دارد در تئاتر های جدی بازی کند و بازی در نمایش های طنز را چندان نمی پسندد.
این هنرمند شیرازی گفت : هنر باعث شده خودم را پیدا کنم؛ باوری که پیشتر درونم وجود نداشت اما امروز خوشحالم که به کمک هنر توانستم بیشتر در اجتماع حاضر باشم, و از این بابت احساس خوشبختی می کنم.
این بازیگر ۳۰ ساله کوتاه قامت، سقف آرزوهایش بلند است و دوست دارد ادامه فعالیت هنری اش را در پایتخت دنبال کند.
زهرا اکبری خاطرنشان ساخت: خوشبختی و زیبایی را باید دید و لمس کرد اگر این گونه باشد زشت ترین چیزها زیبا جلوه میکنند، زیبایی صرفا به داشتن ظاهری نیکو نیست، زیبای مطلق خداست  داشتن
سیرتی زیبا مهم است.
او از دست اندرکاران و مسئولان خواست بیشتر هوای هنرمندان، بالاخص هنرمندان کوتاه قامت را داشته باشند.
گفتگو: روح اله سعادتمند
عکاس: حسین رنجبر
انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x