استان جنوب فرهنگ و هنر

جوان ترین کارگردان استهبانی:موفقیت به سن و سال ارتباط ندارد

جوان ترین کارگردان استهبانی:موفقیت به سن و سال ارتباط ندارد

سانیا عاجلی ۱۶ ساله اهل استهبان که به عنوان بازیگر، کارگردان و طراح صحنه در چندین جشنواره استانی حایز رتبه های برتر شده معتقد است:اگر درونمایه هنر نزد فرد وجود داشته باشد می تواند حتی در سنین پایین نیز به موفقیت دست یابد و کامیابی به سن ربطی ندارد.

این هنرمند در آخرین حضور خود در جشنواره استانی تئاتر پسامهر (تابستان ۹۷)موفق شد با نمایش «چر» علاوه بر اینکه چندین تقدیرنامه دریافت کند عنوان جوان ترین کارگردان این جشنواره را نیز بدست آورد.
سانیا عاجلی دختر جواد عاجلی کارگردان و بازیگر کهنه کار استهبانی است و در کلاس یازدهم  متوسطه درس می خواند.
او چهارشنبه در مصاحبه با پایگاه خبری احوال نیوز گفت: دوست دارم پس از گرفتن دیپلم در کنکور هنر شرکت و به صورت آکادمیک نیز هنر نمایش را دنبال کنم.
وی بیان کرد: تجربه کار با پدر، استعداد ذاتی، مطالعه و تماشای فیلم تئاتر مولفه هایی هستند که به من برای رسیدن به موفقیت کمک کرده اند.
سانیا عاجلی با اشاره به اینکه پدرش الگوی او در حوزه نمایش بوده است گفت:تجربه کار با پدرم بسیار به مددم آمد و امیدوارم بتوانم فرزند خلف و شاگرد خوبی برای ایشان باشم.
او همچنین گفت:طی سال های اخیر استهبان در جشنواره های استانی تئاتر حضوری موفق داشته و این امر حاکی از ظرفیت مناسب این شهرستان در حوزه نمایش است و امیدوارم این شهرستان از حمایت بیشتری در حوزه نمایش برخوردار شود.
استهبان در ۱۶۰ کیلومتری شرق شیراز است.

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x