اجتماعی اقتصادی سیاسی

روحانی چهار وزیر پیشنهادی را به مجلس معرفی کرد

روحانی چهار وزیر پیشنهادی را به مجلس معرفی کرد

عضو هیات رییسه مجلس گفت: رییس جمهوری در نامه ای چهار وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی، صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی را برای اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز ، «اسدالله عباسی» در حاشیه جلسه علنی روز یکشنبه مجلس در جمع خبرنگاران پارلمانی افزود: حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس‌جمهوری امروز در نامه ای به علی لاریجانی رییس مجلس، محمد اسلامی را به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، فرهاد دژپسند به عنوان وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی، محمد شریعتمداری وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین رضا رحمانی را به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به مجلس معرفی کرد.
به گزارش ایرنا، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت روز گذشته از مسئولیت خود در این وزارتخانه ها استعفا دادند که رییس جمهوری با استعفای آنها موافقت کرد.
دکتر روحانی روز گذشته در احکامی محمد اسلامی و رضا رحمانی را به عنوان سرپرست وزارتخانه های راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت منصوب کرد.
انوشیروان بندپی نیز پس از استیضاح علی ربیعی از مردادماه ۹۷ سرپرستی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را برعهده دارد.
مسعود کرباسیان وزیر پیشین امور اقتصادی و دارایی نیز چهارم شهریورماه در مجلس استیضاح شد که پس از استیضاح وی، سید رحمت الله اکرمی با حکم رییس جمهوری سرپرستی این وزارتخانه را برعهده گرفت.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x