آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اجتماعی اردبیل استان اصفهان البرز ایلام بوشهر بین الملل تصاویر تهران جنوب چندر رسانه چهار محال و بختیاری حراسان شمالی حقوق بشر خراسان جنوبی خراسان رضوی خوزستان دسته‌بندی نشده دین و اندیشه زنجان سمنان سیاسی سیستان و بلوچستان شرق شمال غرب فارس فرهنگ و هنر قزوین قم کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویر احمد گلستان گیلان لرستان مازندران مرکزی مرکزی هرمزگان همدان یزد

پشت پرده فرار عضو تیم تشریفات رئیس‌جمهور از کشور

نهاد ریاست جمهوری

تیرماه سال جاری یکی از پرسنل تشریفات نهاد ریاست جمهوری به منظور پاره‌ای از اقدامات دیپلماتیک و تدارک سفر رئیس جمهور، تهران را به مقصد سوئیس ترک کرد و دیگر به کشور بازنگشت.

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز ، تیرماه سال جاری یکی از پرسنل تشریفات نهاد ریاست جمهوری به منظور پاره‌ای از اقدامات دیپلماتیک و تدارک سفر رئیس جمهور، تهران را به مقصد سوئیس ترک کرد و دیگر به کشور بازنگشت. پس از آن بود که اخباری از تقاضای پناهندگی وی مطرح شد.

انتظار عمومی این بود که نهاد ریاست جمهوری به عنوان متولی حادثه پیگیر موضوع باشد اما خبر خاصی از رایزنی‌های امنیتی و دیپلماتیک به جهت یافتن این کارمند نهاد ریاست‌جمهوری دریافت نشد. علی رغم اینکه برخی گمانه زنی‌ها از پناهندگی وی در کشور سوئیس می‌دهد محمود واعظی رئیس نهاد ریاست جمهوری در گفت‌وگو با فارس از اظهار بی اطلاعی نسبت به بازگشت کارمند خود خبر داده و بیان داشت که خبری مبنی بر بازگشت وی ندارد!

رئیس نهاد ریاست جمهوری پیشتر هم در واکنش به این موضوع گفته بود که «این فرد به منظور کار کنسولی و بدون هیات رسمی به کشور سوئیس سفر کرده و تاکنون بازنگشته است و خانواده‌اش بیش از دیگران پیگیر بازگشتش به کشور هستند.»

 

منبع: فارس
انتهای پیام/*
نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x