اجتماعی استان اقتصادی حوادث

اسماعیلی مطرح کرد؛ پرونده دست راست وزیر صمت هنوز به دادگاه نرفته است/ پرونده سلطان سکه و ابربدهکار بانکی در دیوان عالی کشور

اسماعیلی مطرح کرد؛

پرونده دست راست وزیر صمت هنوز به دادگاه نرفته است/ پرونده سلطان سکه و ابربدهکار بانکی در دیوان عالی کشوررئیس دادگستری استان تهران گفت: پرونده جوانفکر هنوز به دادگاه ارسال نشده است.

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ غلامحسین اسماعیلی رئیس دادگستری استان تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آخرین وضعیت پرونده واردات خودرو به کجا رسید؟، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پرونده‌های واردات خودرو پرونده‌های متعددی است و کار‌های تحقیقی و تکمیلی آن در حال انجام است و هر زمانی که به دادگاه ارسال شد، رسیدگی به آن برابر مقررات و در اسرع وقت انجام می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که پرونده میثم رضایی در رابطه با تخلفات واردات خودرو به کجا رسید؟، افزود: این پرونده یکی از پرونده‌های واردات خودرو بوده که هنوز به دادگاه ارسال نشده است.

اسماعیلی در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده اسفندیار رحیم مشایی و جوانفکر گفت: مرجع رسیدگی به پرونده مشایی و جوانفکر دیوان عالی کشور نیست، مرجع تجدیدنظر آن دادگاه تجدیدنظر است، اما بخش مربوط به مشایی به لحاظ اینکه دادگاه حضوری برگزار شده است، امروز یا فردا به دادگاه تجدیدنظر ارسال می‌شود. بخش مربوط به جوانفکر به دلیل اینکه رأی غیابی صادر شده ابتدا باید واخواهی توسط همان شعبه دادگاه انجام شود و بعد از فرآیند واخواهی به دادگاه تجدیدنظر ارسال شود.

رئیس دادگستری استان تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر آخرین وضعیت پرونده موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج، تصریح کرد: پرونده هنوز به دیوان عالی کشور ارسال نشده است. به دلیل اینکه تعداد شکات زیاد است و در شهر‌های مختلف حضور دارند، سه مورد از ابلاغ‌های شکات هنوز برنگشته است.

اسماعیلی در رابطه با پرونده ۳ مفسد اقتصادی که به اعدام محکوم شدند، گفت: به حکم اعتراض و پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شده و تعیین شعبه آن با دیوان عالی کشور است.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x