اجتماعی استان اصفهان بین الملل تصاویر چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی فرهنگ و هنر

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی : مردم دیار شهیدان نواب صفوی و بهشتی، خرازی و کاظمی و دیار شهیدان مدافع حرم و شهید تروریستی اهواز شهید طاها اقدامی، نگین مقاومت به شمار می آیند.

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان :

مردم دیار شهیدان نواب صفوی و بهشتی، خرازی و کاظمی و دیار شهیدان مدافع حرم و شهید تروریستی اهواز شهید طاها اقدامی، نگین مقاومت به شمار می آیند.

مرحله سوم رزمایش نیروهای بسیج اصفهان در میدان امام علی (ع) آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز ،  مرحله سوم رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.
در این رزمایش ۳۰ هزار تن از نیروهای بسیج، آمادگی و انسجام خود را به نمایش گذاشتند.
بسیجیان اصفهانی در این رزمایش با طنین‌انداز کردن ندای لبیک یا حسین (ع) عشق و ارادت خود را به اباعبدالله الحسین(ع) نشان دادند و آمادگی خود را برای دفاع همه جانبه پ از آرمان های انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.
مرحله اول و دوم رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان سپاهیان حضرت محمد رسول الله در شهریورماه امسال با حضور بیش از ۳۵۶ گروه جهادی و نیروهای گردان های بیت المقدس بسیج برای ارائه خدمات به مناطق محروم و نمایش اقتدار در سطح استان اصفهان برگزار شد

اصفهان نگین مقاومت است/اعلام وفاداری بسیجیان به رهبر معظم انقلاب در رزمایش بسیج
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) گفت: امروز بسیجیان شهر اصفهان به نمایندگی از بسیجیان استان اصفهان اجتماع کردند که اعلام وفاداری و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز ، و به نقل از صاحب نیوز؛ فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان پیش از ظهر امروز در رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول الله اصفهان با بیان این که مبارزه بزرگ ملت ایران قبل از انقلاب اسلامی و پس از استقرار نظامی جمهوری اسلامی ایران ستایش و اعجاب برانگیز است افزود: مردم دیار شهیدان نواب صفوی و بهشتی، خرازی و کاظمی و دیار شهیدان مدافع حرم و شهید تروریستی اهواز شهید طاها اقدامی، نگین مقاومت به شمار می آیند.

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی با اشاره به تقدیم ۲۴ هزار شهید استان اصفهان در صحنه های مختلف تصریح کرد: عزیزان دین دار این دیار در میان این معرکه ستون و عمود خیمه مقاومت و فداکاری و شهادت طلبی هستند و این شهدا در واقع بزرگ ترین افتخار اصفهان هستند.

سلیمانی ادامه داد: امروز بسیجیان شهر اصفهان به نمایندگی از بسیجیان استان اصفهان در سالروز شهادت امام زین العابدین(ع) اجتماع کردند که اعلام وفاداری و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب داشته باشند.

مرحله سوم رزمایش اقتدار عاشورایی صبح امروز با حضور سرتیپ سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه، فرماندهان ارشد سپاه، ارتش و نیروی انتظامی و مسئولان دولتی و نمایندگان اصفهان در میدان امام علی(ع) کلان شهر اصفهان برگزار شد.

این مراسم با سخنرانی سردار سلامی در حضور ۳۰ هزار از بسیجیان اقشار مختلف بسیج اصفهان که به نمایندگی از بسیجیان سراسر استان گرد هم می آمدند، ادامه پیدا کرد.

این سومین مرحله از رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص) است که در سطح استان اصفهان برگزار می شود و در مرحله اول نخست رزمایش اعزام بیش از ۳۵۰ گروه جهادی با ۴ هزار جهادگر به نقاط محروم بود و در مرحله دوم رزمایش نیز فراخوانی و حفظ انسجام گردان های بیت المقدس نواحی مقاومت بسیج در سطح استان و تمام شهرستان ها برگزار شد و بسیجیان در راستای اعلام آمادگی به دشمنان و قوت قلب مردم حضور پیدا کردند.

به گفته جانشین فرمانده سپاه استان اصفهان، این ظرفیت و فراخوانی برای حفظ انسجام، آمادگی و نشان دادن اقتدار نیروهای بسیج و توانمندی آن ها در حمایت و نظام جمهوری اسلامی، ضربه شصتی است برای توطئه های دشمنان اجرا شد.

انتهای پیام/*

رزمایش بسیج اصفهان رزمایش بسیج اصفهان رزمایش بسیج اصفهان رزمایش بسیج اصفهان رزمایش بسیج اصفهان رزمایش بسیج اصفهان رزمایش بسیج اصفهان رزمایش بسیج اصفهان رزمایش بسیج اصفهان رزمایش بسیج اصفهان رزمایش بسیج اصفهان رزمایش بسیج اصفهان رزمایش بسیج اصفهان رزمایش بسیج اصفهان رزمایش بسیج اصفهان رزمایش بسیج اصفهان رزمایش بسیج اصفهان رزمایش بسیج اصفهان رزمایش بسیج اصفهان رزمایش بسیج اصفهان رزمایش بسیج اصفهان رزمایش بسیج اصفهان رزمایش بسیج اصفهان ی س س س س

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x