آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اجتماعی اردبیل استان اصفهان البرز ایلام بوشهر بین الملل تصاویر تهران جنوب چندر رسانه چهار محال و بختیاری حراسان شمالی حقوق بشر حوادث خراسان جنوبی خراسان رضوی خوزستان دسته‌بندی نشده دین و اندیشه زنجان سمنان سیستان و بلوچستان شرق شمال غرب فارس فرهنگ و هنر قزوین قم کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویر احمد گلستان گیلان لرستان مازندران مرکزی مرکزی هرمزگان همدان یزد

جزئیات جدید از حمله موشکی سپاه به مقر تروریست‌ها

جزئیات جدید از حمله موشکی سپاه به مقر تروریست‌ها

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به حمله موشکی شب گذشته سپاه به مواضع تروریست‌ها گفت: امینت ملت ایران خط قرمز ماست و ما در این بخش کوتاه نمی‌آییم.

به گزارش  پایگاه خبری احوال نیوز ، سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران  درباره جزئیات عملیات موشکی شب گذشته سپاه به مواضع تروریست‌ها در شرق فرات گفت:  در این عملیات هم از موشک‌های بالستیک  و هم از پهپادهای  بمب افکن برای هدف قرار دادن مقر تروریست‌ها استفاده شد تا درس عبرت بگیرند از این گروه‌های تروریستی حمایت نکنند و آنها باید از این شرایط و وضعیت بترسند.

وی با بیان این که ما تا محو کامل تروریست‌ها این مبارزه را ادامه می‌دهیم، تاکید کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند دشمنان ما اگر یکی بزنند ده تا می‌خورند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: تروریست‌ها در عملیات اخیر خود در اهواز  از فشنگ استفاده کردند و ما با موشک جوابشان را دادیم.

حاجی زاده با تاکید بر اینکه امینت ملت ایران خط قرمز ماست و ما در این بخش کوتاه نمی‌آییم، یادآور شد: این عملیات موشکی انتقام سختی را از گروه تروریست مورد حمایت آمریکا و کشورهای عربی منطقه توانست بگیرد.

 

 

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x