اجتماعی استان اقتصادی تهران حوادث

دکتر علی نمکی،سرپرست معاونت اقتصادی و برنامه ریزی سازمان تأمین اجتماعی : جلسه کمیسیون برنامه و بودجه به منظور بررسی نحوه دریافت مطالبات سازمان تأمین اجتماعی تشکیل شد

زمان انتشار: ۱۳۹۷ سه شنبه ۳ مهر ساعت ۱۱:۱۴ تاریخ بروزرسانی : ۱۳۹۷/۷/۳ ساعت ۱۱:۱۴    تعداد بازدید: ۱۱۶    کد مطلب: ۶۶۱۹۹

دکتر علی نمکی،سرپرست معاونت اقتصادی و برنامه ریزی سازمان تأمین اجتماعی : جلسه کمیسیون برنامه و بودجه به منظور بررسی نحوه دریافت مطالبات سازمان تأمین اجتماعی تشکیل شد
جلسه کمیسیون برنامه و بودجه به منظور بررسی نحوه دریافت مطالبات سازمان تأمین اجتماعی تشکیل شد

سرپرست معاونت اقتصادی و برنامه ریزی سازمان تأمین اجتماعی گفت: در جلسه روز یکشنبه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی روند اجرای بند “و” تبصره ۵ قانون بودجه سال ۹۷ کل کشور درباره پرداخت مطالبات سازمان تأمین اجتماعی از دولت بررسی شد.
به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر علی نمکی اظهار داشت: در این جلسه دکتر سیدتقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و دکتر رضا راعی، قائم مقام مدیرعامل به تشریح دیدگاه های کارشناسی سازمان تأمین اجتماعی درباره روند اجرای این قانون پرداختند.

وی ادامه داد: علاوه بر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی نمایندگان سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی و وزارت اقتصاد و دارایی نیز در این جلسه حضور داشتند و مسائل مربوط به اجرای این قانون به بحث گذاشته شد.

دکتر نمکی افزود: مدیرعامل و قائم مقام سازمان تأمین اجتماعی در این جلسه بر لزوم اجرای این قانون به منظور تهاتر مطالبات سازمان از دولت با بدهی این سازمان به سیستم بانکی و ارتقاء خدمات به جامعه تحت پوشش تأکید کردند و مقرر شد به منظور رفع مشکلات اجرایی این قانون با همکاری دولت و مجلس اقدامات عملیاتی لازم انجام شود.

سرپرست معاونت اقتصادی و برنامه ریزی سازمان تأمین اجتماعی گفت: در این جلسه نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز برلزوم اجرای این قانون و پرداخت مطالبات سازمان تأمین اجتماعی تأکید کردند.

انتهای پیام/*


نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x