اجتماعی بین الملل تهران حقوق بشر حوادث دین و اندیشه

دستور رئیس قوه قضاییه برای شناسایی فوری و برخورد قاطع با سرشاخه‌های حادثه تروریستی اهواز

دستور رئیس قوه قضاییه برای شناسایی فوری و برخورد قاطع با سرشاخه‌های حادثه تروریستی اهواز

خبرگزاری فارس: دستور رئیس قوه قضاییه برای شناسایی فوری و برخورد قاطع با سرشاخه‌های حادثه تروریستی اهواز

رئیس قوه قضاییه در پیامی شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی اهواز را تسلیت گفت و ضمن آرزوی سلامتی مجروحان این حادثه دستور داد سریع و قاطع به این موضوع رسیدگی شود.

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، در متن پیام آیت الله آملی لاریجانی آمده است: وقوع حادثه تلخ و تأسف‌بار تروریستی در مراسم رژه‌های نیروهای مسلح در اهواز که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از هموطنانمان گردید، موجب اندوه و تأثر همگان شد.

این پیام می‌افزاید: همزمانی این حادثه با سالروز شروع جنگ تحمیلی و حمله همه‌جانبه کشورهای سلطه به‌سرکردگی صدام جنایتکار به کشورمان، بسیار تأمل‌برانگیز است.

رییس قوه قضاییه تصریح کرده است: تروریستهای کوردل باید بدانند ملت ایران سالهاست قربانی اقدامات تروریستی متکی به کشورهای سلطه می‌باشد. ملت و مسئولین ما هیچ‌گاه در قبال این تحرکات مذبوحانه از هدف مقدس خود کوتاه نیامده و همه توان خود را در مقابله با جریانات وابسته و مزدور ادامه خواهد داد.

آملی لاریجانی تأکید کرد: در این راستا لازم است نیروهای امنیتی و انتظامی در اسرع وقت همه تلاش خود را در شناسایی سرشاخه‌های این مزدوران به‌کار برده و این اطمینان را به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای مد ظله العالی می‌دهد که دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته توسط قضات انقلابی و ارزشی برخورد قاطع، سریع و توأم با اقتدار تام با این جریانات را خواهد داشت.
وی تصریح کرده است: همچنین ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار شهدای این حادثه تروریستی و آرزوی بهبودی و عافیت برای مجروحان، لازم است رئیس کل دادگستری استان خوزستان با همکاری نیروهای امنیتی و انتظامی، نظارت لازم را در راستای رسیدگی سریع و قاطع و با اتقان به پرونده مرتبط با این حادثه به‌عمل آورده و نتیجه را سریعاً اعلام کنند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x