استان جنوب فرهنگ و هنر

پیکر شهید روحانی مدافع حرم در لامرد تشییع شد

پیکر شهید روحانی مدافع حرم در لامرد تشییع شدhttps://ahvalnews.ir/1397/06/25/16164/

  پیکر پاک شهید حجت الاسلام فرهاد طالبی که در راه دفاع از حرم اهل بیت (ع) در سوریه به شهادت رسید، یکشنبه در شهرستان لامرد تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش ایرنا، این شهید والامقام که نخستین شهید روحانی اعزامی از شهرستان لامرد محسوب می شود و در محرم، ماه شهادت مظلومانه امام حسین (ع) سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش به فیض شهادت نائل آمد.
پیکر این شهید مدافع حرم پس از وداع توسط مردم مرکز شهرستان لامرد، روز یکشنبه در دهنو فاضلی از توابع بخش چاه ورز این شهرستان به خاک سپرده شد و آرام گرفت.
فرماندار شهرستان لامرد در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: شهید طالبی به عنوان یک جوان با هزاران آرزو در راهی قدم گذاشت که می دانست چه خطراتی دارد اما به میدان رفت تا پاسخی باشد برای بسیاری از شبهاتی که دشمنان برای کم رنگ کردن این جانفشانی ها مطرح می کنند.
حسین شبانی نژاد افزود: این شهید با ویژگیهای منحصر به فرد در راه دفاع از حریم اسلام و تشیع باید الگوی مناسبی باشد تا با تبلیغات مناسب و ارائه قدرتمند سیره این الگوهای شهادت جامعه را به سمت مناسب خود هدایت کنیم.
امام جمعه چاه ورز از توابع شهرستان لامرد نیز گفت: شهادت افتخار بی بدیلی است که نصیب هر فردی نمی شود و تنها مخصوص بندگان خاص خدا است.
حجت الاسلام یونس طاهری در ادامه از خلوص نیت و تقوا شهید طالبی به عنوان ویژگی ممتاز این شهید مدافع حرم یاد کرد و گفت: شهادت وی منشأ خیر و برکت و افتخاری بزرگ برای برای مردم منطقه است.
شهرستان لامرد در فاصله ۳۶۵ کیلومتری جنوب شیراز واقع است.

منبع : ایرنا

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x