دین و اندیشه فرهنگ و هنر

مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی استان قزوین: طرح استعدادهای درخشان قرآنی در قزوین اجرا می شود

طرح استعدادهای درخشان قرآنی در قزوین اجرا می شود

قزوین- پایگاه خبری احوال نیوز:  مسئول دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: دوره آموزشی استعدادهای درخشان قرآن کریم ویژه برادران ۱۰ تا ۱۸ سال در قزوین اجرا می شود.

جواد قلی پور اظهارداشت: طرح استعدادهای درخشان قرآن کریم سومین سال است که در استان برگزار می شود و امسال نیز این طرح را آغاز کرده ایم.

وی افزود: دوره آموزشی استعدادهای درخشان قرآن کریم ویژه برادران ۱۰ تا ۱۸ سال است که از شهریور ماه آغاز شده و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

مسئول دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: در این دوره از میان ۱۵۵ نفر شرکت کننده تعداد ۳۵ نفر انتخاب شده اند و در دوره حضور خواهند یافت.

وی یادآورشد: برنامه کلاسهای تخصصی قرآنی شامل: تجوید پیشرفته، صوت و لحن، وقف و ابتدا، سبک زندگی قرآنی و اخلاق است و تا پایان سال جمعه ها هر روز تشکیل خواهد شد.

قلی پور گفت: همچنین یک اردوی ۴ روزه در کرج برگزار می شود و استادان برجسته از جمله آقایان یار احمدی، شعاعی پور، زرگری و قره شیخلو تدریس را بر عهده خواهد داشت.

وی اضافه کرد:همچنین در این دوره آموزش استعدادهای درخشان که تاکنون دستاوردهای خوبی هم داشته است از اساتیدی چون جواد رفعتی ومجید وفاپور بهره خواهیم گرفت.

قلی پور تصریح کرد: همچنین یک دوره تربیت معلم پیش دبستانی با تدریس استاد اعظم فعال برگزار می شود که ۳۰ نفر از معلمان انتخاب شده و ۶ روز برنامه خواهیم داشت و سبک زتدگی قرآنی تعلیم داده می شود.

مسئول درالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی استان بیان کرد: این کلاس ها صبح و بعدازظهرتشکیل می شود و شرکت کنندگان در صورت قبولی در آزمون دوره گواهینامه معتبر قرآنی را دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x