استان جنوب سیاسی

نماینده سابق فسا در مجلس شورای اسلامی درگذشت

نماینده سابق فسا در مجلس شورای اسلامی درگذشت

پایگاه خبری احوال نیوز، معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان فسا گفت: محمد حسن دوگانی آغچغلو، نماینده سابق مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، صبح چهارشنبه در ۶۲سالگی در بیمارستان عرفان تهران درگذشت.

سلیمان کرمی، چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مرحوم دوگانی که در دوره های هفتم، هشتم و نهم نماینده مردم شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی بود، هفته گذشته به دلیل تشدید بیماری گوارشی و قلبی در بیمارستان عرفان تهران بستری شد و صبح چهاردهم شهریورماه جاری به دیار حق شتافت.
محمدحسن دوگانی در سال ۱۳۳۵خورشیدی در روستای دوگان از توابع شهرستان فسا تولد یافت. وی تحصیلات ابتدایی را در زادگاهش و متوسطه را در دبیرستان‌های شهر فسا گذراند. او دیپلم ریاضی خود را در سال ۵۵ از دبیرستان حکمت فسا اخذ کرد و در همان سال در مقطع کارشناسی ریاضی دانشگاه شهید باهنر کرمان پذیرفته شد.
وی پس از اتمام دوره کارشناسی در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کرد و در رشته ریاضی با گرایش جبر در دانشگاه شهید باهنر کرمان مشغول تحصیل شد.
دوگانی در سال ۷۲ با دریافت بورس تحصیلی دوره دکترای تخصصی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه شفیلد انگلستان این مقطع تحصیلی را با گرایش جبر جابجایی به اتمام رساند.
از جمله فعالیت‌های اجرایی و علمی او، عضویت در هیات علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، عضو هیات رئیسه دانشگاه شهید باهنر کرمان، عضو هیات ممیزه این دانشگاه و دانشگاه‌های جنوب شرق کشور بود.
دوگانی از سال ۱۳۸۲به نمایندگی از مردم فسا به مجلس شورای اسلامی راه یافت و این سمت را در دوره های هفتم، هشتم و نهم مجلس بر عهده داشت و همچنین در کمیسیون‌های برنامه و بودجه و محاسبات نیز عضو بود.
وی تا آخرین لحظه حیات خود، معاون پارلمانی و حقوقی دانشگاه پیام نور بود.
شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.
روح اله سعادتمند

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رضا طهماسبی

با سلام : سازمان نامشروع ومنحله مجاهدین یکی از چهار رکن فتنه سال ٨ ٨ میباشد . که به برکت حماسه ۹ دی پوزه نجس اینان به خاک مالیده شده است. در توضیح است وانشاالاه پیگیری نمایید ، که چرا وبه چه علت…به چه منظور وبا چه اهدافی… وبا کدام پشتوانه… ، منفور هاشم یکه زارع که عنصر مرتبط واز فعالان ان سازمان نامشروع بوده است ، چگونه…و باغفلت اشکار ازسوی مسئولان وقت وکنونی وزارت صنعت، معدن ، تجارت به مدیریت عاملی شرکت ایران خودرو منسوب شده است و مع الوصف با این کوتاهی حامیان ایشان ( حامیان فتنه سال ٨ ٨ ) در شرکت ایران خودرومنسوب و مستقرشده اند… دراین خصوص و من قبل به تعداد ۳۲ سری نامه با اسناد . … به ادرس پست الکترونیکی ریاست محترم خبرگان ، مجلس ، معاونت بازرسی ریاست جمهوری ، شورای نگهبان ….، چند استان از سپاه پاسداران… استانداری تهران، مشهد مقدس، سمنان ، البرز، ….صدا وسیمای استان تهران ، ستاد خبری بانک مرکزی، ….وزارتخانه : خارجه ، بهداشت ودرمان ، تعاون ،
دفاع، اموزش وپرورش…و…. ارسال شده است و موجود میباشد .اجر شما متدینین با مهدی فاطمه( عج ) [ موضوع : حامیان فتنه سال ٨ ٨ ]

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x