حوادث ورزشی

برانکو: نمی‌دانم سرمربی تیم ملی چه کسی است؟ / می‌خواهیم مقابل الدحیل هوشمندانه‌تر عمل کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:درباره صحبت‌های کی روش نظری ندارم و فعلا نمی‌دانم سرمربی ایران چه کسی است و حتی نمی‌دانم اردوی تیم ملی تا چه زمان ادامه دارد.

برانکو: نمی‌دانم سرمربی تیم ملی چه کسی است؟ / می‌خواهیم مقابل الدحیل هوشمندانه‌تر عمل کنیمبه  گزارش  پایگاه خبری احوال نیوز، برانکو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنان از اتفاق هایی که در تیم ملی افتاده، ناراحت است و نسبت به دعوت نشدن بازیکنانش به این تیم واکنش نشان داد و در حاشیه تمرین امروز سرخ پوشان صحبت هایی را بیان کرد .

نمی دانم سرمربی تیم ملی چه کسی است و اردو ها تا چه زمانی ادامه دارد

او در مورد اظهارات کی روش گفت:درباره صحبت های او نظری ندارم و باید بگویم فعلا نمی دانم سرمربی ایران چه کسی است و حتی نمی دانم اردوی تیم ملی تا چه زمان ادامه دارد. در این باره هم هیچ فردی از فدراسیون به ما اطلاعی نداده است و نیازی نیست که من نظری بدهم این را باید از خودشان بپرسید. ایران از آن زمان که من سرمربی تیم ملی بودم بزرگتر شده است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: به بیرانوند اعتماد دارم و او خیلی راحت می توانست بگوید که من می روم اردو ولی به شمال سفر می کرد. آنطور که می دانم همه جای دنیا طبق قوانین فیفا ۲ هفته قبل از شروع تمرینات  تیم ملی ، نامه کتبی به باشگاه ها ارسال می شود و بازیکنان تیم ملی دعوت می شوند. البته این پیش دعوت است و چند روز مانده به اردو آن موقع نامه اصلی را ارسال می کنند همانطور که برای بشار رسن از طرف کشورش نامه به باشگاه ارسال شد و اطلاع می دهند که اردو تا چه زمانی طول می کشد. بازیکن موظف است ۲۴ ساعت بعد از اتمام اردوی ملی خودش را به باشگاه معرفی کند. اگر از یک قاره دیگر بیاید آن وقت ۴۸ ساعت وقت دارد. این قانون فیفا است.

همه تلاشمان را مقابل الدحیل به کار گرفتیم

برانکو درباره دیدار مقابل الدحیل گفت: از نحوه بازی رضایت زیادی ندارم اما ما همه تلاشمان را کردیم و خوشبختانه  از پرسینگ بالا ، انسجام تیمی و میل به گلزنی در سطح خوبی قرار داشتیم و به تیمی که دنبال قهرمانی آسیاست شانس گلزنی زیاد ندادیم.

او ادامه داد: بازیکنان ما بسیار زحمت کشیدند و تلاش کردند و از این بابت به آنها تبریک می گویم. البته کار بسیار سنگین خواهد بود، اگر یک ـ صفر یا صفر ـ صفر می کردیم باز هم کار در آنجا سخت بود، الان هم همین طور است. اکنون شانس هر ۲ تیم ۵۰ ـ ۵۰ است و بازی سختی در انتظارمان است اما به بازیکنانم ، میل گلزنی و خواسته شان برای موفقیت و تلاشان اطمینان دارم.

در بازی برگشت عاقلانه و هوشمندانه تر عمل می کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بیان کرد:بازی برگشت هم به همین روال خواهد بود و مهمتر ، اینکه در بازی برگشت خیلی عاقلانه تر و هوشمندانه بازی کنیم تا اجازه ندهیم حریف ما را غافلگیر کند. به طور کلی۹۰ دقیقه زیاد است و ما به هر حال باید بزنیم اما باید عاقل و پر انگیزه و انرژی باشیم، نه اینکه بدون کنترل و بی کله خودمان را به در دیوار بزنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/*


نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x