آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اجتماعی اردبیل استان اصفهان البرز ایلام بوشهر تصاویر تهران جنوب چندر رسانه چهار محال و بختیاری حراسان شمالی حقوق بشر حوادث خراسان جنوبی خراسان رضوی خوزستان دسته‌بندی نشده دین و اندیشه زنجان سمنان سیستان و بلوچستان شرق شمال غرب فارس فرهنگ و هنر قزوین قم کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویر احمد گلستان گیلان لرستان مازندران مرکزی مرکزی هرمزگان همدان یزد

با وجود احراز تخلف در پرونده تحصیلی حسین فریدون برادر رئیس‌جمهور، وی قرار است فردا در دانشگاه شهید بهشتی از پایان‌نامه‌اش دفاع کند.

واکنش کمیته آموزش عالی مجلس به دفاع پایان‌‌نامه فریدون: تخلف تحصیلی برادر روحانی محرز است/وزارت علوم احتیاط کند

با وجود احراز تخلف در پرونده تحصیلی حسین فریدون برادر رئیس‌جمهور، وی قرار است فردا در دانشگاه شهید بهشتی از پایان‌نامه‌اش دفاع کند.

واکنش کمیته آموزش عالی مجلس به دفاع پایان‌‌نامه فریدون: تخلف تحصیلی برادر روحانی محرز است/وزارت علوم احتیاط کند

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز ، ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، پس از ماه‌ها کش‌وقوس‌ درباره پرونده “حسین فریدون” برادر رئیس‌جمهور در کمیسیون آموزش مجلس و اعلام تخلف قطعی وی تحصیل مقطع دکتری‌اش، این بار خبر تشکیل جلسه دفاع از پایان نامه او که قرار است فردا در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شود، خبر ساز شد

طبق پیگیری‌های خبرنگار خبرگزاری تسنیم، قرار است حسین فریدون فردا(دوشنبه، 12 شهریور) در دانشگاه شهید بهشتی از پایان‌نامه‌اش دفاع کند، این در شرایطی است که کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تخلف در پرونده تحصیلی وی را محرز اعلام کرده است.

اما سؤالی که مطرح می‌شود این است که چرا با وجود محرز شدن تخلف در پرونده تحصیلی حسین فریدون، وی قرار است فردا از پایان‌نامه‌اش دفاع کند؟

بر همین اساس، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره دفاع حسین فریدون از پایان‌نامه دکترایش به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم گفته است که وزارت علوم باید هرچه سریع‌تر در این رابطه اطلاع‌رسانی و تا رفع ابهامات درباره این پرونده با احتیاط برخورد کند.

همچنین سیدجواد ابطحی عضو کمیته 3 نفره رسیدگی به پرونده تحصیلی حسین فریدون نیز در گفت‌و‌گوی دیگری با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با انتقاد از رویه این کمیته برای رسیدگی به پرونده تحصیلی برادر رئیس‌جمهور، گفت: قبلا که آقای زاهدی رئیس کمیسیون آموزش مجلس بود، پیگیری‌های جدی‌‌‌ای از وی برای نهایی کردن گزارش پرونده تحصیلی حسین فریدون داشتیم.

این عضو کمیته رسیدگی به پرونده تحصلی برادر رئیس‌جمهور پیشتر گفته بود که تخلف تحصیلی حسین فریدون محرز شده است.

حسین فریدون برادر رئیس‌جمهور در سال 1393 و در نامه‌ای از سوی سازمان سنجش آموزش کشور برای تحصیل در مقطع دکترای روابط بین‌الملل به دانشگاه شهید بهشتی معرفی می‌شود، که شورای گروه علوم سیاسی و روابط بین‌الملل این  دانشگاه، با این موضوع مخالفت و آن را به سازمان سنجش اعلام می‌کند. در

حالا و با گذشت چندین ماه از تکمیل شدن گزارش کمیته 3 نفره و اعلام تخلف برادر رئیس‌جمهور در پرونده تحصیلی‌اش، باید منتظر ماند و دید که وزارت علوم در برخورد با این پرونده چگونه رفتار می‌کند؟

انتهای پیام/ *

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x