استان حراسان شمالی حقوق بشر حوادث دین و اندیشه فرهنگ و هنر

با رای هیات داوران؛ برگزیدگان سیزدهمین جشنواره تئاتر رضوی اعلام شد

برگزیدگان سیزدهمین جشنواره تئاتر رضوی اعلام شد

با رای هیات داوران برگزیدگان سیزدهمین جشنواره تئاتر رضوی به میزبانی خراسان شمالی شامگاه جمعه اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز، هیأت داوران سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی متشکل از سعید اسدی، فرهاد قائمیان و فریبا متخصص پس از مشاهده و ارزیابی کارشناسی آثار حاضر در دو بخش مسابقه تئاتر صحنه ای و نمایشی، آراء خود را به شرح زیر اعلام کردند:

موسیقی:

تقدیر: با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۱۰ میلیون ریال از مهدی حسنی، آهنگساز نمایش «جاده‌ی کناره» از استان خراسان رضوی تقدیر به عمل آمد.

برگزیده: گروه داوران با اهدای تندیس جشنواره، دیپلم افتخار جایزه نقدی به مبلغ ۲۰ میلیون ریال را به محمدرضا عرفانی آهنگساز نمایش «ماه بر ترک اسب پیر» از استان اردبیل تقدیم کردند.

اقلام گرافیکی:

تقدیر: با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ۱۰ میلیون ریال از محمدعلی بشنام، طراح اقلام گرافیکی نمایش «سال گذشته در حرم» از استان فارس تقدیر شد.

طراحی صحنه:

تقدیر: لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ  ۱۵میلیون ریال به مهدی حسن زاده و سید محسن هاشمی از طراحان صحنه نمایش «جاده‌ی کناره» از استان خراسان رضوی تقدیم شد.

برگزیده: گروه داوران با اهدای تندیس جشنواره، دیپلم افتخار جایزه نقدی به مبلغ ۲۵ میلیون ریال را به مسعود احمدی طراح صحنه نمایش «سال گذشته در حرم» از استان فارس تقدیم کردند.

بازیگری:

گروه داوران برای تشویق از دو بازیگر خردسال حاضر در نمایش های جشنواره با اهدای لوح تقدیر و مبلغ پنج میلیون ریال از ابوالفضل آرمیون بازیگر نمایش «سنگ بست» و از مینا خیری بازیگر نمایش «سال گذشته در حرم» تقدیر کردند.

بازیگران مرد:

لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۱۵میلیون ریال به مهدی صدیقی، بازیگر نمایش «سنگ بست» از استان سیستان و بلوچستان تقدیم شد.

لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۱۵ میلیون ریال به عطا منتظری، بازیگر نمایش «گاهی دوزخ، گاهی بهشت» از استان قم تقدیم شد.

لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۱۵ میلیون ریال به حامد عالمی پور، بازیگر نمایش «پلاک هشت» از استان خراسان شمالی تقدیم شد.

برگزیده: گروه داوران با اهدای تندیس جشنواره، دیپلم افتخار جایزه نقدی به مبلغ ۳۰ میلیون ریال را به علی فرحناک، بازیگر نمایش «گاهی دوزخ، گاهی بهشت» از استان قم تقدیم کردند.

بازیگران زن:

با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۱۵ میلیون ریال از فاطیما رمضانی مقدم، بازیگر نمایش «گاهی دوزخ، گاهی بهشت» از استان قم تقدیر به عمل آمد.

با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۱۵ میلیون ریال از روشنک سه قلعه‌گی، بازیگر نمایش «جاده کناره» تقدیر به عمل آمد.

با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۱۵ میلیون ریال از فرزانه خان محمدی، بازیگر نمایش «گاهی دوزخ، گاهی بهشت» از استان قم تقدیر به عمل آمد.

برگزیده: گروه داوران با اهدای تندیس جشنواره، دیپلم افتخار جایزه نقدی به مبلغ ۳۰ میلیون ریال، شیما پورسهم الدین بازیگر نمایش «سال گذشته در حرم» از استان فارس را به عنوان برگزیده اعلام کردند.

نمایشنامه نویسی:

لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۲۰ میلیون ریال به محمد مهدی خاتمی، نویسنده نمایشنامه «سنگ بست» تقدیم شد.

لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۲۰ میلیون ریال به محمدرضا شاه مردی، نویسنده نمایشنامه «آلا» تقدیم شد.

لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۲۰ میلیون ریال به مسعود احمدی، نویسنده نمایشنامه «سال گذشته درحرم» تقدیم شد.

کارگردانی:

با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۲۰ میلیون ریال از مرتضی جلالی، کارگردان نمایش «گاهی دوزخ، گاهی بهشت» از استان قم تقدیر به عمل آمد.

با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۲۰ میلیون ریال از رضا خداد بیگی، کارگردان نمایش «سنگ بست» از استان سیستان و بلوچستان تقدیر به عمل آمد.

برگزیده: گروه داوران با اهدای تندیس جشنواره، دیپلم افتخار جایزه نقدی به مبلغ ۴۰ میلیون ریال را به مسعود احمدی کارگردان نمایش «سال گذشته در حرم» از استان فارس تقدیم کردند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x