اقتصادی بین الملل سیاسی

میزان نفرت مردمی از «دونالد ترامپ» با ریچارد نیکسون برابر شد

میزان نفرت مردمی از «دونالد ترامپ» با ریچارد نیکسون برابر شد

خبرگزاری فارس: میزان نفرت مردمی  از «دونالد ترامپ» با ریچارد نیکسون برابر شد

میزان تنفر از «دونالد ترامپ» با حد نصاب «ریچارد نیکسون» تنها رئیس جمهور تاریخ آمریکا که از سمتش استعفا داد، برابر شد.

  به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز، نظرسنجی‌های جدید در آمریکا نشان داد که میزان تنفر از «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا به شدت افزایش یافته و او از این نظر با «ریچارد نیکسون» رئیس جمهور دهه هفتاد میلادی آمریکا برابری می‌کند.

 به نوشته وبگاه شبکه خبری «سی.ان.ان» نظرسنجی‌های جدید در آمریکا نشان داد که تنها 20% مردم عملکرد ترامپ را «عالی» می‌دانند، درحالی‌که 20% عمکرد او را «نسبتا خوب» ، 13% «متوسط» و 45% نیز «ضعیف» خوانده‌اند.

بر این اساس، تنها دو درصد دموکرات‌ها و 49 درصد جمهوریخواهان از عمکرد دونالد ترامپ راضی هستند.

آنطور که سی.ان.ان گزارش کرده است، یافته‌های جدید نشان می‌دهد میزان تنفر از دونالد ترامپ به همان شدت ریچارد نیکسون در 44 سال قبل و بعد از کناره گیری او از ریاست جمهوری بود به طوری‌که در زمان مشابه و 44 سال قبل 45% مردم عملکرد نیکسون را  «ضعیف» دانستند.


ریچارد نیکسون

از دیگر یافته‌های این نظرسنجی این بود که شمار آمریکایی‌هایی که به شدت نگرش «منفی» به ترامپ دارند به طور قابل توجهی بیشتر از آن‌هایی است که نگاه «مثبت» به او دارند.

 نظرسنجی‌های چند ماه گذشته نیز نشان داده بود که محبوبیت دونالد ترامپ را به پایین حد خوددر ماه‌های اخیر رسیده است. در این نظرسنجی صورت گرفته 56 %  شرکت کنندگان اقدام‌ها و عملکرد ترامپ در سمت ریاست جمهوری آمریکا را تایید نکردند.

موسسه افکارسنجی «پابلیک پالیسی» در نظرسنجی خود نشان داد که محبوبیت ترامپ در بین آمریکایی‌ها اکنون به میزان 39 درصد، پایین‌ترین حد از زمان روی کار آمدن او، رسیده است.

ریچارد نیکسون، سی‌ و هفتمین رئیس جمهور آمریکا بود که از سال ۱۹۶۹ تا ۱۹۷۴ این مقام را در اختیار داشت و اولین و تنها رئیس جمهور این کشور بود که از مقامش کناره‌گیری کرد. رسوایی «واتر گیت» نیکسون را مجبور به استعفا کرد. وی در 22 آوریل 1994 در سن 81سالگی درگذشت.

فارس

 انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x