آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اجتماعی اردبیل استان اصفهان اقتصادی البرز ایلام بوشهر تهران جنوب چهار محال و بختیاری حراسان شمالی خراسان جنوبی خراسان رضوی خوزستان دین و اندیشه زنجان سمنان سیستان و بلوچستان شرق شمال غرب فارس قزوین قم کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویر احمد گلستان گیلان لرستان مازندران مرکزی مرکزی هرمزگان همدان یزد

کاهش لحظه‌ای قیمت‌ها ادامه دارد / مقاومت دلار برای ورود به کانال ۸ هزار تومانی شکست؛ دلار ۸۹۵۰ تومان شد/ سکه روی کانال ۳ میلیون تومان

گزارش‌ها از بازار ارز نشان می‌دهد دلار با کاهش قیمت مجدد، در محدوده ۸۹۵۰ تومان معامله می‌شود. کاهش قیمت در بازار شبانه پس از اظهارات دیشب حسن روحانی در گفت و گوی تلویزیونی، سرعت بیشتری گرفت. همچنین سکه امامی با کاهش ۲۵۰ هزار تومانی هم اکنون با قیمت ۳ میلیون و ۱۸۵ هزار تومان معامله می‌شود. طلای ۱۸ عیار هم با کاهش ۱۰ هزار تومانی در هرگرم به ۲۶۵ هزار تومان رسید.
به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز، گزارش‌ها از بازار ارز نشان می‌دهد دلار با کاهش قیمت مجدد، در محدوده ۹۰۷۰ تا ۹۱۱۰ تومان معامله می‌شود.
کاهش قیمت در بازار شبانه پس از اظهارات دیشب حسن روحانی در گفت و گوی تلویزیونی، سرعت بیشتری گرفت. همچنین سکه امامی با کاهش ۲۵۰ هزار تومانی هم اکنون با قیمت ۳ میلیون و ۱۸۵ هزار تومان معامله می‌شود. طلای ۱۸ عیار هم با کاهش ۱۰ هزار تومانی در هرگرم به ۲۶۵ هزار تومان رسید.
همچنین بر اساس گزارش ایلنا، و طبق دستور جدید بانک مرکزی صرافی‌ها پس از چند ماه ممنوعیت به خریدوفروش ارز خواهند پرداخت. برهمین اساس از صبح امروز سه‌شنبه، تعدادی از صرافان از همان اوایل روز اقدام به آماده کردن محل کسب خود کرده‌اند.
یکی از صرافان با استقبال از امکان مجدد خریدوفروش ارز گفت: خرید و فروش ارز از طریق صرافان علاوه بر برطرف کردن نیاز مشتریان می‌تواند در شفاف‌سازی بازار کمک کند و از معامله خیابانی آن جلوگیری کند. باید پذیرفت صرافان نیاز جامعه هستند که در پوشش تقاضای مسافران، دانشجویان و بیماران بهتر از قاچاقچیان عمل می‌کنند.
وی ادامه داد: در روز‌های اخیر هم صحبت‌های رییس جمهور و رییس جدید بانک مرکزی در بازار تاثیر مثبت داشته و قرار است در چند روز آینده کانون صرافان جلسه‌ای را در مورد فعالیت این صنف برگزار کند.
نکته قابل‌تامل بازار امروز، حضور تعدادی از دلالان از همان اوایل صبح در خیابان فردوسی بود. به‌طوری‌که نرخ هر دلار امریکا با کاهش در بازار در محدوده ۹ هزار تومان تا ۹ هزاروچهارصد تومان خریدوفروش می‌کردند. همچنین نرخ هر یورو نیز در محدوده ۱۰ هزاروهفتصد تومان تا ۱۱ هزار تومان مبادله می‌شد.
با توجه به شرایط بازار پیش‌بینی می‌شود که ورود صرافان به بازار ارز ونیز بسته جدید ارزی تاثیری مثبت در بازار داشته باشد.
انتهای پیام/*
منبع: انتخاب
نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x