اجتماعی استان همدان

ربیعی چوب ناکارآمدی مدیرانش در سازمان تأمین اجتماعی و شستا را می‌خورد

سخنگوی کمیسیون فرهنگی گفت: اگر ربیعی افراد کارآمدتری را در سازمان تأمین اجتماعی و شستا می‌گذاشت، کار به استیضاح نمی‌رسید.

ربیعی چوب ناکارآمدی مدیرانش در سازمان تأمین اجتماعی و شستا را می‌خورد به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ احد آزادی‌خواه نماینده مردم ملایر با اشاره به اظهارات برخی افراد مبنی بر اینکه استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجلس تسویه حساب سیاسی است، اظهار کرد: متأسفانه در استیضاح برخی از وزرا دخالت‌های سیاسی وجود دارد و در استیضاح‌های گذشته هم از این سیاسی‌کاری‌ها دیده‌ایم.

وی با بیان اینکه ربیعی از بین وزرایی که بحث استیضاح‌شان مطرح است یکی از مظلوم‌ترین وزراست، گفت: ربیعی چوب ناکارآمدی تیمش به خصوص در سازمان تأمین اجتماعی و شستا را می‌خورد و اگر افراد کارآمدتر و سالم‌تری را در آنجا می‌گذاشت، کار به آنجا نمی‌رسید.

نماینده مردم ملایر تصریح کرد: شش ماه پیش هم استیضاح علی ربیعی برگزار شد و وی باید در این مدت تغییراتی را در وزارتخانه خود اعمال می‌کرد، اما ضعف بسیاری از افراد در این وزارتخانه منجر به مطرح شدن دوباره استیضاحش شد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی با اشاره به اینکه علاوه بر این استیضاح، استیضاح چند تن دیگر از وزرا هم مطرح است، تصریح کرد: در شرایط فعلی برای ما تغییر تیم اقتصادی دولت حائز اهمیت است.

آزادی‌خواه بیان کرد: انتظارمان این بود که رئیس جمهور در زمان مقرر تدبیر می‌کرد و قبل از آن که مجلس وارد بحث استیضاح وزرا شود، جابجایی‌هایی را در دولت انجام می‌داد، اما وی صرفا به یک جابجایی در بانک مرکزی اکتفا کرد و معنایش آن بود که عزمی برای تغییر دیگر اعضای کابینه ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x