بین الملل حوادث

در کمتر از ۷ ساعت صورت گرفت تیراندازی‌های متعدد در مناطق مختلف «شیکاگو» ۵ کشته بر جا گذاشت

در کمتر از ۷ ساعت صورت گرفت

تیراندازی‌های متعدد در مناطق مختلف «شیکاگو» ۵ کشته بر جا گذاشت

خبرگزاری فارس: تیراندازی‌های متعدد در مناطق مختلف «شیکاگو» ۵ کشته بر جا گذاشت

بنا بر گزارش رسانه آمریکایی، ظرف کمتر از ۷ ساعت از نیمه شب شنبه تا روز یکشنبه به وقت «شیکاگو»، افراد مسلح به حداقل ۴۷ نفر شلیک کردند که در نتیجه آن ۵ نفر کشته شدند.

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز، در ادامه خشونت‌های مسلحانه در آمریکا، «شیکاگو» که یکی از ناامن‌ترین شهرهای این کشور است، شاهد چندین تیراندازی به افراد مختلف و کشته و زخمی شدن ده‌ها نفر بوده است.

طبق گزارش «شیکاگو تریبون»، از نیمه شب شنبه تا کمتر از ۷ ساعت بعد از آن، شهر شیکاگو شاهد چندین حمله افراد مسلح به دهها نفر بوده؛ یکی از این حملات به حاضران در یک مراسم خاکسپاری صورت گرفت.

طبق گزارش‌ها در این حملات که توسط افراد مسلح صورت گرفته، حداقل 5 نفر کشته شدند.

پلیس شیکاگو خبر داده که در یکی از این حملات، افراد مسلح به تجمع حاضران در یک کنسرت در منطقه «وست ساید» این شهر شلیک کردند که در نتیجه آن حداقل ۲۵ نفر زخمی شدند.

بنا بر اعلام پلیس، در یکی دیگر از بزرگترین حملات در شیکاگو، افراد مسلح به یک مراسم خاکسپاری که در «ساوت ساید» درحال برگزاری بود نیز حمله کردند.

«فرد والر» رئیس پلیس شیکاگو با متهم کردن باندهای تبهکار به انجام این حملات گفت که آنها در حال سوءاستفاده از تجمع‌های تابستانی برای حملات خود هستند.

رسانه‌های آمریکایی میگویند که حدود ۱۵ تن از افرادی که در شیکاگو به آنها شلیک شده، نوجوان بوده و هفت تن از آنها هم زیر ۲۱ سال سن داشتند.

«جانایی پترسون»  که ۱۷ سال دارد یکی از کشته‌های تیراندازی‌های مسلحانه در شیکاگو است که هویت او احراز شده است.

فارس

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x