اجتماعی استان

حاجی دلیگانی در تشریح جزئیات نشست غیرعلنی امروز مجلس مطرح کرد: تاکید نمایندگان بر ایجاد تحرک در دولت و پاسخگو کردن آن به مردم

حاجی دلیگانی در تشریح جزئیات نشست غیرعلنی امروز مجلس مطرح کرد:

تاکید نمایندگان بر ایجاد تحرک در دولت و پاسخگو کردن آن به مردم

خبرگزاری فارس: تاکید نمایندگان بر ایجاد تحرک در دولت و پاسخگو کردن آن به مردم

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس در نشست غیرعلنی خود بر این نکته که باید مجلس وقت بیشتری برای مسائل اقتصادی به عنوان مساله اصلی کشور بگذارد و دولت را به تحرک و همچنین پاسخگویی به مردم وارد دارد تاکید کردند.

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز ، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی ، با مفید دانستن نشست غیر علنی مجلس گفت: امروز در جلسه غیرعلنی مجلس نمایندگان از سلایق مختلف سیاسی بر این نکته تاکید داشتند که وقت بیشتری برای بررسی طرح‌ها و راهکارها در حوزه اقتصادی در نظر گرفته شود.

وی  افزود: نمایندگان بر این موضوع تاکید داشتند که کمیسیون‌های تخصصی مجلس برای جمع‌بندی مسائل در حوزه اقتصادی انسجام‌بخشی به راهکارهایی که وجود دارد تلاش داشته باشند و جلسات دیگری هم برای استماع نظرات نیز برگزار شود.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نمایندگان بر این نکته تاکید داشتند که مجلس باید مسائل ملی را مساله اساسی خود بداند به ویژه در برهه فعلی مسائل اقتصادی را مساله اصلی کشور در نظر داشته باشد و برای این مهم وقت بیشتری بگذارد و با انسجام دولت را به کار بیشتر و ارائه پاسخ به مردم وا دارد.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: رئیس مجلس در این جلسه با اشاره به روند مذاکرات هسته‌ای با آمریکا و اروپا گفت: ما دو سال با آنها مذاکره کردیم اما درنهایت این آمریکا بود که میز مذاکره را ترک کرد و از خارج شد و ما در میدان ماندیم.

وی افزود: لاریجانی عنوان کرد که در ادامه کار هم اروپایی‌ها خواستند تا ما از برجام خارج نشویم و از ما در این باره فرصت خواستند و ما تاکنون از برجام خارج نشده‌ایم.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای ا سلامی در پایان اظهار داشت: لاریجانی گفت که آمریکا از یکسو تحریم‌های سنگینی را علیه ما وضع می‌کند و از طرف دیگر می‌گوید که حاضر است با ایران مذاکره کند.

فارس

انتهای  پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x