اجتماعی استان

انتصاب در شرکت های بازنشستگی بدون فراخوان ممنوع شد

انتصاب در شرکت های بازنشستگی بدون فراخوان ممنوع شد

خبرگزاری فارس:  انتصاب در شرکت های بازنشستگی بدون فراخوان ممنوع شد

وزیر رفاه گفت: به هيچ عنوان فردي خارج از كميته انتصابات در شركت هاي بازنشستگي به كار گرفته نخواهد شد و انتصابات بايد از طريق فراخوان عمومي باشد.

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز، علی ربیعی در نشست با اعضای هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری درخصوص چگونگی فعالیت کمیته انتصابات تاکید کرد: به هیچ عنوان شخصی خارج از کمیته انتصابات نباید در شرکت های صندوق های بازنشستگی به کار گرفته شود.

وی اظهار کرد : تمامی انتصابات باید از روش انتشار فراخوان عمومی انجام شود.

ربیعی بر استفاده از نخبگان و مدیران جوان در شرکت های صندوق بازنشستگی تاکید کرد و گفت: کارگزینی واحد برای پرداخت حقوق هیات مدیره باید ملاک قرار گیرد و تمامی پرداخت ها باید از طریق نظام پرداخت واحد انجام شود و شرکت ها نباید در این زمینه تخطی کنند.

وزیر تعاون ، کار ورفاه اجتماعی با تاکید بر رسیدگی به مسائل اجتماعی و حمایت اجتماعی از بازنشستگان بر افزایش سال به سال پرداخت وام به این افراد تاکید کرد و گفت: از مهرسال جاری وام این افراد از ٤ به ٥میلیون تومان افزایش می یابد.

ربیعی بر ساماندهی بیمه تکمیلی تاکید کرد و گفت: تصمیم گیری درباره شرکت هایی که بیشترین خدمات را برای بازنشستگان دارند خواهد شد و گفت وگو با بازنشستگان و گسترش کانون های بازنشستگی به طور جدی دنبال می شود.

فارس

انتای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x