اجتماعی استان

لاریجانی در جلسه علنی مطرح کرد؛ رایزنی با قوه قضاییه برای برخورد با اخلالگران بازار/ ضوابط برخورد به زودی اعلام می‌شود

لاریجانی در جلسه علنی مطرح کرد؛

رئیس مجلس گفت: برای برخورد با اخلالگران بازار قوه قضاییه رایزنی‌هایی صورت گرفته است و ضوابط برخورد با اخلالگران اقتصادی تا شنبه اعلام می‌شود.

رایزنی با قوه قضاییه برای برخورد با اخلالگران بازار/ ضوابط برخورد با اخلالگران اقتصادی به زودی اعلام می‌شودبه گزارش پایگاه خبری احوال نیوز؛ کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه‌سرا در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 10 مرداد) طی تذکر شفاهی اظهار کرد: باتوجه به مشکلات فعلی کشور ضرورت دارد که بیشتر جلسات مجلس به مباحث اقتصادی پرداخت شود.

وی با بیان اینکه شرایط کشور عادی نیست و باید جلساتی درباره حل مشکلات اقتصادی برگزار کنیم، ادامه داد: همچنین لازم است تیم اقتصادی دولت تغییر کند.

نماینده مردم صومعه‌سرا تاکید کرد: برخی افراد در بخش خصوصی و دولتی در اقتصاد کشور فساد ایجاد کرده و کالاهای ضروری مردم را انبار می‌کنند که ضرورت دارد برخورد جدی با آنها شود.

دلخوش با تاکید بر ضرورت پاسخگویی رئیس جمهور در این شرایط به ملت گفت: اگر رئیس جمهور با مردم صحبت می‌کرد شاید این مشکلات عدیده اقتصادی ایجاد نمی‌شد.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: نمایندگان مجلس درباره ترمیم کابینه نامه‌ای را تهیه کرده‌اند و به رئیس جمهور رسیده است، این مطالبه شما کاملا به حق است که باید یک تیم اقتصادی قوی سرکار بیاید.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین درباره برخورد با اخلالگران اقتصادی‌ هم با قوه قضاییه صحبت شده است و احتمالا تا روز شنبه ضوابطی را در این زمینه اعلام خواهند کرد.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x