ورزشی

والیبال قهرمانی جوانان آسیا – بحرین ایران با غلبه بر کره‌جنوبی قهرمان شد

والیبال قهرمانی جوانان آسیا – بحرین

ایران با غلبه بر کره‌جنوبی قهرمان شد

خبرگزاری فارس: ایران با غلبه بر کره‌جنوبی قهرمان شد/سه گانه شاگردان عطایی در حاشیه خلیج‌فارس

تیم ملی والیبال جوانان ایران با غلبه بر کره‌جنوبی قهرمان شد و بر بام آسیا ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز، در روز پایانی و فینال نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا از ساعت 20:30 امشب به وقت تهران تیم های ایران و کره جنوبی در فینال به مصاف هم رفتند.

ملی پوشان جوان کشورمان که پیش از این سابقه 5 قهرمانی را در کارنامه خود داشتند، برابر پرافتخارین تیم تاریخ این رقابت‌ها یعنی کره جنوبی با 6 قهرمانی ایستادند و توانستند با نتیجه 3 برصفر (25-22، 25-14 و 25-18) حریف خود را شکست دهد و بر بام قاره کهن ایستادند.

شاگردان عطایی که در دور مقدماتی یک بار 3 بر صفر از سد کره جنوبی گذشته بودند، بار دیگر در فینال رودرروی این تیم قرار گرفت. بلندقامتان کشورمان در سایر بازی ها نیز چین، هند، قزاقستان و تایلند را برای رسیدن به فینال از پیش رو برداشتند و سهمیه مسابقات جهانی سال آینده را با صعود به فینال به دست آورده بودند.

یکی از نکات جالب و تحسین برانگیز درباره تیم جوانان ایران این بود که در طول 6 مسابقه ای که در این تورنمنت برگزار کرد، فقط یک ست در بازی با تایلند به حریف داد و سایر بازی ها را با نتیجه 3 بر صفر به سود خود پایان داد.

در نهایت سومین حضور تیم های والیبال ایران در بحرین بازهم منجر به قهرمانی شد تا شاگردان عطایی به سه گانه‌ای تاریخی در این کشور حاشیه خلیج فارس برسند.

فارس

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x