اجتماعی اقتصادی

مخالفت مجلس با بررسی دوفوریت و یک فوریت طرح تفکیک وزارت صمت/لاریجانی: مجلس با تغییر ساختار وزارتخانه‌ها در شرایط فعلی مخالف است

در صحن علنی صورت گرفت؛

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دوفوریت و یک فوریت بررسی طرح تشکیل وزارتخانه‌های “صنعت و معدن” و “توسعه صادرات و بازرگانی” مخالفت کرد.


مخالفت مجلس با بررسی دوفوریت و یک فوریتی طرح تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارتبه گزارش پایگاه خبری احوال نیوز؛ نمایندگان در صحن علنی امروز یکشنبه( ۷ مردادماه) دوفوریت طرح تشکیل وزارتخانه‌های “صنعت و معدن” و “توسعه صادرات و بازرگانی” را بررسی کردند، اما در نهایت با ۱۰۴ رأی موافق، ۱۲۰ رأی مخالف و ۶ رأی ممتنع از مجموع ۲۴۵ رأی مأخوذه با دوفوریت این طرح مخالفت کردند.

در ادامه، علی لاریجانی رئیس مجلس یک فوریت این طرح قانونی را به رأی گذاشت که بار دیگر با ۹۱ رأی موافق، ۱۳۱ رأی مخالف، ۲ رأی ممتنع از مجموع ۲۴۲ رأی مأخوذه با یک فوریت آن هم مخالفت شد.

براین اساس، طرح تشکیل وزارتخانه‌های صنعت و معدن و توسعه صادرات و بازرگانی به صورت معمولی بررسی خواهد شد.

علی لاریجانی رئیس مجلس بعد از مخالفت نمایندگان با دوفوریت و یک فوریت این طرح گفت: این موضوع نشان می‌دهد که مجلس در شرایط کنونی با تغییر وزارتخانه‌ها موافق نیست و دولت باید راه دیگری را در نظر بگیرد.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x