استان خراسان رضوی دین و اندیشه

همزمان با دهه کرامت و ولادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) ، خانواده شهدای همکار سازمان تأمین اجتماعی کشور به زیارت امام هشتم(ع) در مشهد مقدس مشرف شدند.

همزمان با ولادت امام رضا (ع)؛

خانواده معزز شهدای همکار سازمان تأمین اجتماعی میهمان حرم رضوی شدند

همزمان با دهه کرامت و ولادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) ، خانواده شهدای همکار سازمان تأمین اجتماعی به زیارت امام هشتم(ع) در مشهد مقدس مشرف شدند.

خانواده معزز شهدای همکار سازمان تأمین اجتماعی میهمان حرم رضوی شدند

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی : با حضور دکتر مهدی درخشان معاون درمان و عبدالخالق حبیبی مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران این سازمان، مراسم تقدیر از خانواده معزز شهدای والامقام سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی در این مراسم گفت : با نگاه عمیق به آنچه این خانواده ها از آن گذشته و تقدیم انقلاب کرده اند ، متوجه می شویم قدردانی از این خانواده ها کار سختی است.
دکتر مهدی درخشان افزود: این یک حقیقت است که شهدای همکار والامقام برای سازمان تأمین اجتماعی موجب برکت و خیر است و در واقع این خون شهدا است که سازمان تأمین اجتماعی را بیمه کرده است .
مشاور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در امور ایثارگران نیز در این مراسم به اقدامات انجام گرفته در خصوص تکریم و پاسداشت خانواده شهدای همکار این سازمان پرداخت و افزود : افتخارمان این است که در برابر آن عظمت و بزرگی که شهدا از خود نشان داده و بزرگترین سرمایه خویش که همان جانشان بود را برای این نظام و انقلاب خالصانه و بی درنگ تقدیم نمودند ، هرچند اندک اما قدمهایی برداشته شده و به وظیفه خویش عمل نمائیم .
عبدالخالق حبیبی اظهار داشت: ما مسئولین می بایستی با شناخت از مقام آنان ، تکلیف خود را در برابر آنها ادا و به بهترین وجه زمینه تکریم آنان را فراهم کنیم.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x