آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اجتماعی اردبیل استان اصفهان اقتصادی البرز ایلام بوشهر تهران جنوب چهار محال و بختیاری حراسان شمالی خراسان جنوبی خراسان رضوی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان شرق شمال غرب فارس فرهنگ و هنر قزوین قم کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویر احمد گلستان گیلان لرستان مازندران مرکزی مرکزی هرمزگان همدان یزد

صلاحیت مدیران دولتی ارزیابی می شود

صلاحیت مدیران دولتی ارزیابی می شود

پایگاه خبری احوال نیوز ، مدیر مشاوره و تحقیق سازمان مدیریت صنعتی اعلام کرد: براساس مصوبه دولت و برای ارتقای نظام شایسته سالاری ارتقا و انتصاب مدیران از ابتدای امسال نیاز به صدور گواهی نامه صلاحیت دارد، که سازمان مدیریت صنعتی مکلف به این ارزیابی است.

به گزارش روز شنبه ایرنا از سازمان مدیریت صنعتی، «کامبیز جلالی فراهانی» گفت: براساس مصوبه دولت تمام دستگاه های دولتی چنانچه ارتقا یا انتصابی داشته باشند، از ابتدای امسال ملزم می شوند قبل از انتصاب نخست، شایستگی افراد را مشخص کنند و براساس شایستگی ها، انتصاب صورت پذیرد.
وی افزود: مدل تعریف شده دولت در این زمینه ‘مدل شایستگی مدیران حرفه ای’ است که سازمان استخدامی کشور مسئولیت اجرایی این مدل را به عهده گرفته است و به سازمان و نهادهایی که قابلیت ارزیابی صلاحیت داشته باشند، گواهی ارزیابی مدیران اعطا می کند.
مدیر مشاوره و تحقیق سازمان مدیریت صنعتی توضیح داد: مدیران پس از اینکه ارزیابی شدند، چنانچه حد نصاب امتیاز را کسب نمایند، گواهی تایید صلاحیت برای آنان صادر خواهد شد و کسانی که در بعضی از معیارها حد نصاب را کسب نکنند، باید در دوره های آموزشی مرتبط شرکت کنند و دوباره ارزیابی شوند.
وی تاکید کرد: مدیرانی که در تمام معیارها ضعیف باشند، امکان ارتقا و انتصاب را نخواهند داشت.
فراهانی گفت: سازمان مدیریت صنعتی از سال 82 ارزیابی مدیران را در دستور کار دارد و تا کنون پنج هزار مدیر و کارشناس حرفه ای توسط سازمان مدیریت صنعتی ارزیابی شده اند.
مدیر مشاوره و تحقیق سازمان مدیریت صنعتی در پایان اظهارکرد: متقاضیان ارزیابی صلاحیت مدیران می توانند در این خصوص به سایت سازمان مدیریت صنعتی مراجعه نمایند و یا با شماره 22024462 ، مدیریت مشاوره سازمان، تماس بگیرند تا برای مدیران برنامه ارزیابی تدوین شود.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x