آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اجتماعی اردبیل استان اصفهان اقتصادی البرز ایلام بوشهر تهران جنوب چهار محال و بختیاری حراسان شمالی خراسان جنوبی خراسان رضوی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان شرق شمال غرب فارس قزوین قم کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویر احمد گلستان گیلان لرستان مازندران مرکزی مرکزی هرمزگان همدان یزد

توزیع لاستیک با قیمت مصوب از شنبه

وزارت راه

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت موافقت خود را برای واردات لوازم یدکی پر مصرف کامیون‌ها بدون واسطه اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز ، ، عبدالهاشم حسن‌نیا ‌از روند رو به رشد صدور بارنامه طی روزهای اخیر خبر داد و بیان کرد: فقط در یک روز 116 هزار بارنامه صادر شد که حاکی از روند رو به رشد بارگیری در کشور است.

وی با اشاره به پیگیری توزیع لاستیک با قیمت مصوب و بدون واسطه اظهار کرد: با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت مقرر شد بعد از تعطیلات پیش رو، لاستیک با قیمت مصوب در پایانه‌های بار و مسافر عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

لایحه توسعه راه‌آهن‌ تقدیم مجلس شد

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اضافه کرد: وزارت صنعت‌ موافقت خود را برای واردات لوازم یدکی پر مصرف کامیون‌ها بدون واسطه اعلام کرد تا گام موثری در راستای رفع کمبودها و تنظیم قیمت در بازار  برداشته شود.

حسن‌نیا یادآور شد: هنوز نوبت به جلسات مربوط به واردات لوازم یدکی میان سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و نمایندگان وزارت صنعت نرسیده است و سر موعد مسائل مربوط به واردات لوازم یدکی مورد بحث و گفت‌وگو قرار می‌گیرند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با قدردانی از تمامی فعالان بخش حمل‌ونقل جاده‌ای که به طور مستقیم و غیرمستقیم جامعه‌ قابل توجه‌ای از جمعیت کشور را دربرمی‌گیرند و به هموطنان خدمت‌رسانی می‌کنند، ابراز امیدواری کرد تا با ایجاد آرامش خاطر هرچه بیشتر و آسایش فکری آنان این خدمات افزایش یافته و این نقش همانند دوران گذشته چه در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، 8 سال دفاع مقدس و دوره های مختلف که تا امروز ادامه داشته، همچنان همراه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پا بر جا بماند.

‌بر اساس آمار سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در سال 96 روزانه به طور متوسط 100 هزار بارنامه صادر می‌شد.

 

منبع: فارس
انتهای پیام/*
نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x