تهران

با رسانه‌ای کردن تخلفات قبل از اثبات مخالفم

شهردار تهران در جمع خبرنگاران

برخی معاونین شهرداری تغییر می کنند اما درصد نمی دهم/ با رسانه‌ای کردن تخلفات قبل از اثبات مخالفم

خبرگزاری فارس: برخی معاونین شهرداری تغییر می کنند اما درصد نمی دهم/ با رسانه‌ای کردن تخلفات قبل از اثبات مخالفم

شهردار تهران گفت: بنده تخلفات را از طریق دستگاه‌های قضایی پیگیری خواهم کرد و با رسانه‌ای کردن آن قبل از اثباتش شدیداً مخالف هستم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری احوال نیوز ،  محمد افشانی در حاشیه جلسه علنی شورای شهر در جمع خبرنگاران گفت:‌در دو سه روز آینده کنفرانس خبری با اصحاب رسانه خواهم داشت تا برنامه‌های خود را به صورت کامل ارائه کنم.

وی ادامه داد: برنامه‌های خود را برای اداره شهر به شورای شهر تهران ارائه کرده ام و طبیعی است که در این برنامه یکی از مهمترین موضوعات آسیب‌های اجتماعی شهر تهران بوده است که قطعاً‌ این آسیب‌ها باید در اولویت رسیدگی در سال  جاری قرار بگیرد.

افشانی افزود: موضوع آلودگی هوا در شهر تهران بسیار حائز اهمیت است و به یاد داریم که در سال گذشته نزدیک به یک ماه دانش‌آموزان تهرانی نتوانستند به مدرسه بروند و تعطیل شدند بنابر این برای کاهش آلودگی هوا با نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی تلاش خواهیم کرد.

وی گفت: نوسازی حمل و نقل عمومی جزء برنامه‌های اصلی شهرداری تهران است که در این خصوص اقدام خواهیم کرد.

شهردار تهران درباره ساماندهی دستفروشان گفت:‌ رسیدگی به وضعیت دستفروشان جزء برنامه‌ها است اما مسائلی مطرح هستند که در کل شهر تأثیرگذار باشند.

افشانی درباره تغییر معاونین، رؤسا و شهرداران مناطق گفت: منطق این است که هر مدیری که توان انجام مأموریت داشته باشد پاک‌دست بوده و رضایت مردم را داشته باشد ادامه کار داشته باشد و اساساً به دنبال تغییر نیستم و شیوه‌ام به این شکل است که با شناخت در طول زمان تغییر ایجاد می‌کنم.

وی درباره پیگیری تخلفاتی که در زمان شهردار قبلی احصاء شده بود، گفت: هر تخلفی که صورت گرفته باشد، باید پیگیری شود، اما روش بنده این است که کاملاً از موضوع آگاه باشم و تخلف صورت‌ گرفته را از مراجع قضایی پیگیری کنم و با رسانه‌ای کردن هرگونه تخلف قبل از اثباتش مخالف هستم.

فارس

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x