استان اصفهان بین الملل حوادث سیاسی

رفتار زنگنه باعث شد که به پرداخت ۱۸ میلیارد دلار خسارت محکوم شویم

محسن کوهکن

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت:ملت ایران بدانید رفتار گذشته و امروز وزیر نفت باعث شده است که هفته گذشته به پرداخت ۱۸ میلیارد دلار خسارت محکوم شویم .

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز ، محسن کوهکن نماینده مردم لنجان و عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در جلسه علنی امروز با ارائه تذکر آیین نامه ای به استناد ماده ۷۹ قانون آیین نامه داخلی مجلس، به اظهارات برخی نمایندگان در واکنش به آتش زدن پرچم آمریکا توسط وی اشاره کرد و اظهارداشت: در نطق یکی از نمایندگان سه نکته مطرح شد که تلویحا توهین بود.

وی افزود: من در جلسه روز چهارشنبه هفته گذشته اقدامی انجام دادم که با افتخار انجام می دهم و باز هم اگر بتوانم انجام می دهم و این حق و تشخیص من است و کاری است که ملت ایران به خاطر اینکه سالیان سال در قبل و بعد از انقلاب هستی و جوانانشان به انحاء مختلف به آتش کشیده شدند، پرچم کشور آمریکا را که نماد حاکمیت این کشور است، به معنی نهایت تنفر از حاکمیت دولت آمریکا آتش زدند.

وی افزود: ما نباید در مجلس و در نطق مان بگوییم که این کار در فرهنگ اسلامی نیست و منطق عقلانی ندارد و عقده گشایی است؛ ما از ابتدای مجلس اصل را بر این گذاشتیم که هر برادری از هر سلیقه سیاسی وقتی پشت تریبون قرار گرفت و نقطه نظرات خود را گفت، تحمل داشته باشیم.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: ای کاش آن کسانی که صرفا به آتش زدن پرچم اعتراض می کنند، به حرف های توهین آمیزی که رئیس جمهور نادان آمریکا علیه ملت ایران گفت هم توجه می کردند؛ به هر حال ما وظیفه خودمان را انجام می دهیم و دنبال عقده گشایی نیستیم و نماینده مردم هستیم و باید در هر شرایطی صدای آنها باشیم.

کوهکن با تاکید بر اینکه این صحبت ها و حرف ها نباید پوششی برای فراموشی اتفاقات نامیمون علیه ملت ایران شود، خاطرنشان کرد: ملت ایران بدانید رفتار گذشته و امروز وزیر نفت باعث شده است که هفته گذشته به پرداخت ۱۸ میلیارد دلار خسارت محکوم شویم که در این رابطه هم وظایف خودمان را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/*

مهر

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x