به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری احوال نیوز ، به نقل از اکسپرس، «ماریو دراگی» رییس بانک مرکزی اروپا پس از خارج شدن از یکی از شعب اخذ رای ریاست جمهوری ایتالیا زمانی که در حال رفتن به سمت خودروی خود بود، یکی از خبرنگاران در مورد آینده او در عرصه سیاست سوال پرسید که با واکنش عجیب «دراگی» روبرو شد.

در همین حال خبرنگار خبرگزاری «آنسا» ایتالیا از رییس بانک مرکزی اروپا در مورد پیوستن او به دولت احتمالی «سیلویو برلسکونی» سوال پرسید و طرح سوال او به اینگونه بود که اگر «برلسکونی» از شما درخواست پذیرفتن پُست نخست وزیری را داشته باشد، قبول می کنید؟ و آیا با «ماتئو سالوینی» دولت تشکیل می دهید؟

در حالی که «دراگی» بدون نشان دادن اشتیاق برای پاسخ به سوالات به سمت خودروی خود به همراه همسرش می رفت، همسر رییس بانک مرکزی اروپا به خبرنگاران گفت که «دراگی» سیاستمدار نیست و دولت تشکیل نمی دهد.

این اظهارات همسر رییس بانک مرکزی منجر به خشم «ماریو دراگی» شد و ناگهان در جمع خبرنگاران به تندی با همسر خود برخورد کرد. جمله وی موجب تعجب خبرنگاران شد. بر همین اساس، چندی پیش «برلسکونی» در مصاحبه ای با رونامه «لیبرو» ایتالیا گفته بود که «دراگی» به عنوان فرد مطمئن برای هر پُستی در دولت او است.منبع:برنا