حوادث

اعتراف به 12 وکالت کثیف در کرج!

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              منبع:رکنا

 

رئیس پلیس آگاهی البرز:

اعتراف به 12 وکالت کثیف در کرج!

حوادث رکنا: رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری وکیل قلابی با اعتراف به ۱۲ فقره کلاهبرداری در کرج خبر داد.

سرهنگ جواد صفایی با اعلام خبر دستگیری وکیل قلابی با اعتراف به ۱۲ فقره کلاهبرداری Fraud در کرج اظهار کرد: در پی دریافت چندین فقره شکایت مبنی بر کلاهبرداری، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران اداره مبازره با جعل و کلاهبرداری پلیس Police آگاهی استان البرز قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در ادامه افزود: اظهارات شاکی حاکی از آن بود که فردی با ظاهری مرتب و شیک با حضور در مراجع قضایی و انتظامی و معرفی خود به عنوان وکیل دادگستری از افرادی که مشکل انتظامی و یا قضایی داشتند در قبال رفع مشکل اقدام به در یافت وجه نقد می کرد.

وی با بیان اینکه اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس برای پیگیری و شناسایی فرد آغاز شد، تصریح کرد: نامبرده در حین حضور در دادسرای ناحیه دو کرج در حال دریافت مدارک یکی از شهروندان شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی منکر هرگونه کلاهبرداری می شد، گفت: وی پس از مواجهه با دلایل و شواهد پلیس لب به اعتراف گشود.

وی در خصوص شیوه و شگرد کلاهبرداری گفت: با توجه به اطلاعاتی که در زمینه موضوعات حقوقی داشته است با ظاهری موجه و تردد در اماکن قضایی و معرفی خود به عنوان وکیل دادگستری با ادعای رفع مشکلات افرادی که پرونده قضایی داشتند از آنها مبالغی گرفته و متواری می شد.

سرهنگ صفایی با بیان اینکه متهم به ۱۲ فقره کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کرده و با صدور قرار وثیقه قانونی روانه زندان Prison شد، از افرادی که به این شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند خواست تا جهت اعلام شکایت خود به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان البرز مراجعه کنند

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x