بین الملل حوادث سیاسی

جنگنده‌های اسرائیلی در آسمان یمن پرواز می‌کنند

جانشین سردار سلیمانی: جنگنده‌های اسرائیلی در آسمان یمن پرواز می‌کنند

جانشین سردار سلیمانی گفت: حضور جنگنده‌های اسراییلی در آسمان یمن با مشخصات معلوم چه‌معنایی می‌تواند داشته باشد؟ این نشان از ذلت رهبران کشور سعودی است که آبروی‌ مردم خودشان را هم برده‌اند.

سردار قاآنی جانشین فرمانده نیروی قدس

به گزارش خبرنگار دفاعی پایگاه خبری احوال نیوز ، سردار اسماعیل قاآنی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه 2 بهمن) در همایش “آزادی مسجدالاقصی در سپهر پیروزی محور مقاومت” در سخنانی اظهار داشت: تأسیس رژیم اشغالگر قدس در منطقه ما در یک تقسیم‌بندی کلی به دو مقطع تقسیم می‌شود؛ یک دوره قبل و یک دوره هم بعد از انقلاب اسلامی.

وی افزود: هرچه تجاوز و تصرف بوده است مربوط به قبل از انقلاب بوده است ‌و با پیروزی انقلاب اسلامی برخوردهایی که با این رژیم شده، سه دسته است؛ یک دسته عملیات‌های کلاسیک نظامی که مربوط به قبل از انقلاب اسلامی است که سه کشور بزرگ عرب در سال 1967 در  مدت کوتاهی شکست خوردند و زمین آنها تصرف شد که هنوز در اشغال این دولت غیرقانونی است. بعد از این جنگ‌ها با اقدامات روانی که روی بعضی سران عرب داشتند تفکر حل مشکلات با اسراییل از طریق مذاکره را به سران سست‌عنصر منطقه تحمیل کردند، این هم  ‌روش غلطی بود که برخی سران عرب بدون توجه به خواست مردم فلسطین کردند که چیزی جز فضاحت از آن بیرون نیامد.منبع:تسنیم

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x