اجتماعی حوادث سیاسی قزوین کرمانشاه گیلان

روایت “خبرگزاری فارس” از تجمعات امروز

اگرچه رسانه‌های ضدانقلاب تلاش داشتند نشان دهند که مطالبات تجمعات امروز سیاسی است اما گزارش‌های میدانی خبرنگاران فارس، حاکی از آن است که بسیاری از مردم که نسبت وضعیت گرانی‌ها معترض بودند با مشاهده شعارهای سیاسی لیدرهای این تجمعات، ترجیح دادند که با شعاردهنگان همراه نشوند

احوال نیوز – در حالی اغلب خبرگزاری‌های داخلی هیچ گونه خبری از تجمعات روز گذشته و امروز در مشهد و برخی دیگر از شهرهای ایران منتشر نکرده‌اند، خبرگزاری فارس از تجمع در کرمانشاه، رشت، قم و قزوین و چند شهر دیگر خبر داد.

فارس نوشت: به دنبال تجمع اعتراضی روز پنج‌شنبه جمعی از مالباختگان موسسات مالی در مشهد که با شعارها و مطالبات اقتصادی مردم همراه شد، امروز جمعه نیز برخی نقاط کشور شاهد تجمعاتی محدود بود.

گزارش خبرنگاران فارس از شهرهای کرمانشاه، رشت، ساری، قم، قزوین و همدان حاکی از آنست که در این شهرها تجمعاتی برگزار شد که بعضا با شعارهای تندی همراه بود.

بیشترین تجمع پیش از ظهر امروز (جمعه) در کرمانشاه گزارش شد که با مداخله پلیس خاتمه یافت.

اگرچه رسانه‌های ضدانقلاب تلاش داشتند نشان دهند که مطالبات تجمعات امروز سیاسی است اما گزارش‌های میدانی خبرنگاران فارس، حاکی از آن است که بسیاری از مردم که نسبت وضعیت گرانی‌ها معترض بودند با مشاهده شعارهای سیاسی لیدرهای این تجمعات، ترجیح دادند که با شعاردهنگان همراه نشوند.

به دنبال گرانی‌های اخیر و همچنین ادامه ابهام در وضعیت مالباختگان موسسات مالی و اعتباری، از ماه‌های گذشته تجمعات و تحصن‌هایی در شهرهای مختلف انجام شده که رسانه‌های مخالف جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند این مطالبات اقتصادی را سیاسی جلوه دهند.

همزمان برخی از نزدیکان دولت سعی کردند تا این تجمعات را به مخالفان دولت نسبت دهند.

استانداری‌ها و فرمانداری‌های شهرهای مختلف نیز با صدور اطلاعیه‌هایی اعلام کردند که تجمعات امروز فاقد مجوز بوده است.

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x