اجتماعی تهران سیاسی

نطق “محمود صادقی” جو مجلس را متشنّج کرد

نطق “محمود صادقی” جو مجلس را متشنّج کرد

محمود صادقی

جمعی از نمایندگان مجلس پس از نطق جنجالی “محمود صادقی” نماینده تهران در مجلس به مشاجره پرداختند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی احوال نیوز از خبرگزاری تسنیم، محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 26 آذر) قوه مقننه،‌ در نطق میان دستور خود، آیت‌الله آملی لاریجانی، شورای نگهبان و مجلس را مورد هجمه قرار داد.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس دهم که در قالب لیست امید ردای نمایندگی مردم تهران را بر تن کرد، در ادامه نطق خود سخن امام راحل مبنی بر اینکه «مجلس عصاره فضائل ملت است»، را تحریف کرد و گفت: مجلس عصاره فضائل شورای نگهبان است.

این سخنان محمد صادقی با واکنش اعتراضی دیگر نمایندگان مجلس مواجه شد. در ابتدا علی ادیانی‌راد نماینده مردم قائمشهر نسبت به اظهارات صادقی اعتراض کرد. سپس سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین، خواهان بیان تذکر آیین‌نامه‌ای با استناد به ماده 79 آئین نامه شد اما علی مطهری نایب رئیس دوم مجلس که اداره جلسه را بر عهده داشت، مانع از بیان تذکر نماینده ورامین شد، و با این توجیه که آقای ادیانی به نمایندگی از همه نمایندگان معترض تذکر داد، میکروفن نقوی‌حسینی را قطع کرد.

به گزارش تسنیم، پس از این اقدام نایب‌رئیس مجلس، سیدحسین نقوی حسینی به همراه جمع دیگری از نمایندگان مهترض در مقابل جایگاه هیئت رئیسه مجلس قرار گرفتند و اعتراض کردند.

بر اساس این گزارش پس از این اقدام جمعی از اصلاح‌طلبان به نقوی حسینی اعتراض کرده و در یکی از موارد محمدرضا تابش عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید با قرار گرفتن مقابل صندلی نماینده ورامین به‌شدت به وی اعتراض کرد.

پس از این اقدام محمدرضا تابش، جمعی از نمایندگان کنار صندلی نقوی حسینی قرار گرفته به مشاجره لفظی پرداختند که در یکی از این موارد اکبر ترکی نماینده فریدن و فریدون‌شهر با محمدعلی وکیلی عضو هیئت رئیسه مجلس به مشاجره پرداخت.

به گزارش تسنیم، نماینده اصلاح‌طلب تهران در نطق میان‌دستور خود دوباره، آیت الله آملی لاریجانی، شورای نگهبان و مجلس را مورد هجمه قرار داد و گفت: نمایندگان مجلس عصاره فضائل شورای نگهبان هستند!

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کرار

از این نامردتر و منافق تر کسی را پیدا نخواهید کرد. مرگ بر منافق

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x