حوادث کردستان کرمانشاه

توضیحات نماینده مجلس درباره ماجرای درگیری‌اش با مامور ناجا

توضیحات نماینده مجلس درباره ماجرای درگیری‌اش با مامور ناجا

حمدالله کریمی

نماینده مردم بیجار و گروس در مجلس شورای اسلامی درباره ماجرای درگیری صبح امروز خود با مامور راهور در فرودگاه مهرآباد توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش گروه پارلمانی احوال از خبرگزاری تسنیم، صبح امروز خبری در سایت‌ها و فضای مجازی پخش شد که یکی از نماینده‌های کردستان با مامور راهور در فرودگاه مهرآباد درگیری فیزیکی داشته است.

حمدالله کریمی نماینده بیجار و گروس در گفت‌و‌گو با خانه ملت اینگونه بیان داشت که با وجود داشتن کارت تردد، مامور راهور از ورود خودرو جلوگیری می‌کند، اما نماینده مردم بیجار در مجلس با توجه به اینکه تحت فشار رسانه‌ها و مردم شهرستان خود، باید حتما خود را به هواپیمای حامل وزیر می‌رساند و همراه وزیر به کردستان سفر می‌کرد، از اصرار بر ورود از درب ویژه خودداری کرده و از پارکینگ عمومی و به صورت پیاده، وارد فرودگاه می‌شود و خود را به دیگر نمایندگان استان کردستان و معاون وزیر می‌رساند و برای او قضیه تمام می‌شود.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در همین زمانی که در داخل ترمینال شماره 2 بودم، مامور راهور در غیاب من با همسرم که همراهم بود، درگیری لفظی داشته است و به گفته همسرم این مامور به او بی احترامی کرده (از قید کردن کامل جمله معذورم اما ویدیوی صحبت های همسرم و درگیری ها موجود است) و همسرم از ترس و با گریه به صورت تلفنی از من درخواست کمک کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: وقتی دوباره به محل ورودی بازگشتم، دیدم مامور مورد نظر در حال توضیح قضیه به مافوقش است و وقتی به مامور گفتم که چرا به همسرم توهین شده است، در همان حین دوباره مامور راهور بی احترامی خود را تکرار کرد و باعث عصبانیتم شده و درگیری فیزیکی ایجاد شد.

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x