اجتماعی اصفهان فرهنگ و هنر

آموزش و پرورش ناحيه سه اصفهان چرا به دانش آموزان و فضــا هــاي آموزشــي موجـود توجــه نــدارد؟

آموزش و پرورش ناحيه سه اصفهان چرا به دانش آموزان و فضــا هــاي آموزشــي موجـود توجــه نــدارد؟

با توجه به تراکم جمعيت دانش آموزي بالا ي شهر اصفهان و عدم امکان تامين فضاي مورد نياز، مخصوصا در مناطق پر تراکم، همچنين با تعدد مدارس تخريبي و قديمي، و با همه اينها، بسيج تمامي دستگاهها در پس گرفتن تمامي املاک خود، حتي اگر بي استفاده بيفتد، تعجب اين است که با اين همه بحران، خالي ماندن برخي از مدارس جاي شگفتي دارد.

در سالهاي اخير مسئولان آموزش و پرورش هر جا نشسته و برخاسته اند، از کمبود فضاي آموزشي و بودجه عمراني گفته و ناليده اند. حال با اين همه بايد پرسيد مدارس خالي و فضاهاي بلا استفاده و زمين هاي فريز شده و ساخته نشده چه تو جيهي دارند؟

مثلا سرانه هاي آموزشي سپاهان شهر و شهيد کشوري و بهارستان و مصداق مدارس خالي مدرسه آبشار را مي توان نام برد. ظاهرا آموزش و پرورش دانش آموزان را شايسته مدارسي که ارزش ملکي بالايي دارند نمي داند.

آيا خيران مدرسه ساز وقتي با اين عملکرد آموزش و پرورش مواجه مي شوند ديگر رغبتي براي ساخت و ساز در خود احساس ميکنند؟ پس بياييد با مردم با صداقت رفتار کنيم و اطلاع رساني شفاف کنيم که چرا از اين مدرسه که مشکل ترافيکي هم ايجاد نمي کند استفاده نميشود؟ اگز با مردم صادق باشيم اين عزيران خير مدرسه ساز بيشتر به ساختن مدارس اهميت دهند، آن گاه جامعه اي خواهيم داشت که پيشرفت چشمگيري در آن مشاهده خواهيم کرد.

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x