حوادث سیاسی

حمله سخت ایران به داعش/ ایران کوتاه نمی‌آید

جروزالم پست؛
حمله سخت ایران به داعش/ ایران کوتاه نمی‌آید
داعش یکی از مهمترین عملیات های خود را در ماه رمضان در تهران انجام داده است باید پرسید که آیا این حمله موجب کاهش برنامه های برنامه های فرا منطقه ای ایران خواهد شد یا نه.

نظامیان ایران حمله سخت ایران به داعش/ ایران کوتاه نمی‌آید

 

به گزارش سرویس سیاسیاحوال از  جام نیـوز، روزنامه صهیونیستی جروزالم پست در گزارشی به حادثه تروریستی داعش در تهران پرداخت و نوشت: اکنون که داعش یکی از مهمترین عملیات های خود را در ماه رمضان در تهران انجام داده است باید پرسید که آیا این حمله موجب کاهش برنامه های فرا منطقه ای ایران خواهد شد یا نه.

 

جروزالم پست در این باره نوشت: اکنون که همه چیز در مورد عملیات های داعش در تهران روشن شده است، تحلیل گران اسرائیلی در مورد اینکه آیا این حملات موجب توقف برنامه های منطقه ای ایران خواهد شد یا نه بحث می کنند و گفتنی است که هم اکنون برخی از برنامه های نفوذ ایران تا نزدیکی مرزهای اسرائیل نیزپیش رفته است. در مرحله اول باید گفت این حمله یک ضربه برای ایران بوده است و باید دید عواقب آن چه خواهد بود. برخی از تحلیل گران نیز بر این باورند که ایران حضور خود را در سوریه و عراق کمرنگ خواهد کرد و هماهنطور که دولت ایران می خواهد ایران بیشتر روی اقتصاد داخلی تمرکز خواهد کرد.

 

 

این منبع صهیونیستی در ادامه نوشت: البته تحلیل های دیگری نیز وجود دارد مبنی بر اینکه ایران در سوریه و عراق برنامه های جنگی خود را علیه داعش افزایش خواهد داد و ایران انتقام سختی را از داعش خواهد گرفت. بعید به نظر می رسد که ایران پاسخی برای داعش نداشته باشد و مطمئنا این کشور در عراق بیش از گذشته به داعش حمله خواهد کرد.

 

 

جروزالم پست افزود: می توان گفت داعش در این حمله خود پیامی را برای تهران داشته است و احتمالا داعش بازهم چنین برنامه هایی را برای حمله به ایران برنامه ریزی کند. به نظر می رسد که پاسخ ایران نیز داعش هزینه های زیادی را در پی داشته باشد.

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x