اجتماعی سیاسی

جناب کرباسچی، دندان‌هایت را در دهان کثیفت خرد می‌کردم اگر…

جناب کرباسچی، دندان‌هایت را در دهان کثیفت خرد می‌کردم

 

اسائه ادب غلامحسین کرباسچی به ساحت قدسی حافظان حرم و خانواده محترم شهیدان و سربازان دلاور سردار قاسم سلیمانی شایسته یک تودهنی جدی به این تبختر پربلاهت است.

سجادی: کرباسچی، شایسته تو دهنی است!

همکار سابق نشریات اصلاح‌طلب از دبیرکل حزب اشرافی کارگزاران خواست دهانش را ببندد و درباره مدافعان غیور حرم با بلاهت سخن نگوید.داریوش سجادی در واکنش به اظهارات اخیر کرباسچی که مدعی شده بود نباید جنگ راه انداخت بلکه باید با داعش به شکل دیپلماتیک مذاکره کرد، نوشت: اسائه ادب غلامحسین کرباسچی به ساحت قدسی حافظان حرم و خانواده محترم شهیدان و سربازان دلاور سردار قاسم سلیمانی شایسته یک تودهنی جدی به این تبختر پربلاهت است.

 جناب کرباسچی، مطمئن باش اگر هنگام صدور آن ترهات شخصا نزدتان حضور داشتم دندان‌هایت را در دهان کثیفت خرد می‌کردم و ارزنی نیز خود را معطل اطوارهای روشنفکری و مدنی‌بازی نمی‌کردم.

وی با بیان اینکه «آقای کرباسچی لطفا خفه شو»، می‌افزاید: بی‌کفایت! اگر سلیمانی و سربازان سلیمانی و رزم حماسی و قهرمانانه ایشان در شامات نبود، اکنون حضرتعالی به جای آن‌که از پشت میکروفون و در حریم امن مملکت لن‌ترانی علیه آن دردانگان کنی، می‌بایست از خوف داعش با زن و بچه‌ات در بیابان‌های ساوه دنبال جان‌پناه می‌گشتی!

خیر آقای کرباسچی! تصاحب کرسی ریاست جمهوری تا آن اندازه ارزش ندارد تا برای پیروزی هر ترهاتی را از دهان‌تان بیرون بریزید.

کاخ ریاست جمهوری پاستور با تمام اجزا و جوانبش بر سرتان خراب شود اگر آن‌قدر شعور ندارید تا بفهمید رئیس‌جمهورتان نیز مانایی‌اش در قدرت را مدیون رشادت سلیمانی و سربازان سلیمانی در شامات‌اند.

 

منبع: کیهان

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x