دسته‌بندی نشده

ترامپ : حمله تروریستی در پاریس بر انتخابات فرانسه تاثیر می گذارد

ترامپ : حمله تروریستی در پاریس بر انتخابات فرانسه تاثیر می گذارد

تهران – ایرنا – دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز جمعه پیش بینی کرد: حمله تروریستی شب گذشته در قلب پاریس، بر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری قریب الوقوع فرانسه تاثیر زیادی بگذارد.

به گزارش ایرنا، ترامپ روز جمعه درحساب توییتر خود نوشت: حادثه تروریستی دیگری در پاریس رخ داد. مردم فرانسه شاهد حوادث بیشتری از این نوع نخواهند بود. این حادثه تاثیر عمده ای بر انتخابات ریاست جمهوری این کشور خواهد گذاشت.
قرار است مرحله نخست انتخابات ریاست جمهوری فرانسه روز یکشنبه آینده برگزار شود.
به گزارش ایرنا، در پی تیراندازی پنجشنبه شب یک مهاجم مسلح به مسلسل کلاشینکف در خیابان شانزه لیزه پاریس، ماموران پلیس با وی درگیر شدند.
یک مامور پلیس و شخص مهاجم در نتیجه این درگیری کشته و سه مامور دیگر پلیس زخمی شدند.
پلیس پاریس در پی این حمله تروریستی، منطقه را تخلیه کرد و از مردم خواست که از عبور و مرور در خیابان شانزه لیزه خودداری کنند.
گروه تروریستی داعش مسئولیت این حمله را به عهده گرفته است.
ترامپ درتوییت دیگری نوشت: میعار ارزیابی عملکرد 100 روز نخست دولت تازه را برای سنجش دستاوردهای آن، مسخره توصیف کرد.
به گزارش اسوشیتدپرس، ترامپ در صفحه توییتر خود با حمله به رسانه ها نوشت: صرف نظر از میزان موفقیت ها و دستاوردها در دوره مسخره 100 روز نخست، عملکرد من خیلی خوب بوده است. صدمین روزه ریاست جمهوری ترامپ که اول بهمن ماه آغاز شد، در 29 آوریل (نهم اردیبهشت ماه) فرا می رسد.
ترامپ از هنگام به قدرت رسیدن، موفق شده است که نامزد خود را برای ریاست دیوان عالی به تائید کنگره برساند و در پی اعمال مقررات سخت تری برای مهاجرت به این کشور است.
اما طرح مراقبت های درمانی وی، در مجلس نمایندگان به رای گیری گذاشته نشد و دادگاه های فدرال، اجرای فرمان ممنوعیت سفر به آمریکا را متوقف کردند. ارزیابی عملکرد 100 روزه دولت از دوره فرانکلین دی روزولت به علت دستاوردهای قابل توجه وی در این مدت آغاز شد. ترامپ در هفه جاری اعلان کرد که دستاوردهای 90 روز نخست شروع به کار هیچ دولتی در آمریکا، به اندازه دولت وی نبوده است.

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x