اصفهان سیاسی

نفوذی‌ها در ایران!

نمایندگان مجلس و چهره‌های سیاسی به موضع عجیب روزنامه دولت روحانی درباره محاصره حلب واکنش نشان دادند.
 اقدام عجیب و مشکوک روزنامه دولتی ایران در انتشار یک گزارش پرشائبه علیه محاصره تروریست‌ها در حلب، با واکنش چهره‌های سیاسی و نمایندگان مجلس مواجه شد.
به گزارش «وطن امروز»، در روزهایی که روزنامه‌های حامی فتنه از برخی هماهنگی‌های نظامی ایران و روسیه برای ضربه به تروریست‌ها در سوریه نگران شده و دستور انتقاد از این همکاری مشترک را گرفته‌اند، روزنامه دولتی ایران پازل داخلی را تکمیل و در گزارشات خود درباره تحولات سوریه، روایتی متفاوت و ناهمگون با مواضع و منافع ملی اتخاذ کرد.
این روزنامه در شماره روز شنبه خود محاصره تروریست‌ها در حلب را تشبیه به «جهنم» و از آن انتقاد کرد. این روزنامه یک روز بعد نیز در گزارشی از درگیری‌های حسکه، از ارتش سوریه انتقاد و از کردهای مورد حمایت آمریکا حمایت کرد!
نفوذی‌ها در ایران!
نفوذی‌ها در ایران!
روزنامه دولت حسن روحانی در این گزارش به نقل از بی‌بی‌سی مطالبی را منتشر کرد! روز گذشته نیز این روزنامه در گزارش خود پیرامون تحولات سوریه، برای تروریست‌های حلب مرثیه‌سرایی کرد تا ثابت شود روزنامه دولت حسن روحانی همان مواضع رسانه‌هایی نظیر بی‌بی‌سی فارسی را در قبال تحولات منطقه منتشر می‌کند! این رفتار روزنامه دولت حسن روحانی با واکنش نمایندگان مجلس و فعالان سیاسی مواجه شد.
حسینعلی حاجی‌دلیگانی، نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی درباره این رفتار عجیب روزنامه دولت حسن روحانی اظهار داشت: این قضیه به جریان نفوذ برمی‌گردد. این نماینده مجلس به خبرگزاری بسیج گفت: مقام معظم رهبری بارها به مساله نفوذ اشاره فرموده‌اند که جریان نفوذی در تلاش است بر دستگاه‌ها و افرادی که تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی می‌کنند، اثرگذاری کند.
حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: یک سال پیش به وزیر ارشاد و وزیر اطلاعات این تذکرات را دادیم و بعد از آن شاهد بودیم افرادی که حقوق‌بگیر کشورهای بیگانه بودند دستگیر شدند.
نماینده مجلس ادامه داد: باقیمانده افراد نفوذی در بعضی از رسانه‌ها و دستگاه‌ها وجود دارند و اینگونه مطالب که در حمایت از تروریست‌ها منتشر می‌شود، چیزی جز حضور افراد نفوذی نمی‌تواند باشد.
وی تصریح کرد: همه این تروریست‌پروری‌ها علیه گفتمان انقلاب اسلامی در منطقه بوده و هست و هر روز در حال رشد هستند و کسانی که در این راستا قلم می‌زنند دانسته یا نادانسته در جهت منافع کسانی قلم می‌زنند که قصدشان براندازی جمهوری اسلامی ایران است.
اکبر ترکی، نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی نیز در این‌باره با بیان اینکه اینگونه اظهارات قطعا مردود و البته سوال‌برانگیز است، گفت: اینکه روزنامه رسمی دولت درباره محاصره حلب اینگونه موضع می‌گیرد قطعا ریختن آب به آسیاب دشمن است.
ترکی خاطرنشان کرد: در چند روز گذشته نیز شاهد بودیم برخی اصلاح‌طلبان به خاطر حضور جنگنده‌های روسیه در همدان که در حقیقت برای مقابله با تروریست‌ها حضور داشتند موضع‌گیری‌های عجیب کردند.
بهرام بیرانوند، نماینده سابق مجلس هم به این ماجرا واکنش نشان داد و اظهار داشت: آمریکایی‌ها برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودجه اختصاص داده‌اند و رد برخی از این بودجه‌ها را باید در بعضی روزنامه‌ها و قلم زدن‌ها دید.
وی افزود: کسانی که برای آمریکا و سران داعش دلسوزی می‌کنند کسانی هستند که از آخور آمریکا خورده‌اند و اکنون باید دین‌شان را به آنها ادا کنند. بیرانوند خاطرنشان کرد: داعش برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی تاسیس شده است لذا کسانی که به هر بهانه‌ای کمک می‌کنند تا داعش از مهلکه‌ها عبور کند خائنانی هستند که در پازل آمریکا نقش‌آفرینی می‌کنند.
نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x